Şimdi cevaba geleyim.. Evet ilişki ilerledikçe rutine binebiliyor ama bu biraz da karşılıklı anlaşmaya vs bağlı. Kişiler birbirlerini anlıyorlarsa , ortak paydada buluşabiliyorlarsa ilişki kolay kolay rutine binmez bence.
Evet. Kişiler sürekli aynı şeyleri yapmamalı. Yeniliklere açık olmalılar. Bazı ilişkiler bu yüzden sıradanlaşıyor diye düşünüyorum. Kişiler çabalamıyor sonra neden ilişkim rutine bindi diyorlar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bence güvendir..
Soruyu sorduğunda kategoriyi aşk olarak secemiyor muydun acep Ben onu merak ettim
Seçtim, seçmeme rağmen cinsel yaşam kategorisine atmış direkt 😂
Şimdi cevaba geleyim.. Evet ilişki ilerledikçe rutine binebiliyor ama bu biraz da karşılıklı anlaşmaya vs bağlı. Kişiler birbirlerini anlıyorlarsa , ortak paydada buluşabiliyorlarsa ilişki kolay kolay rutine binmez bence.
O zaman ilişkiler genel olarak yeniliklere açık olmalı bir süre sonra, doğrumu anladım 🤔
Evet. Kişiler sürekli aynı şeyleri yapmamalı. Yeniliklere açık olmalılar. Bazı ilişkiler bu yüzden sıradanlaşıyor diye düşünüyorum. Kişiler çabalamıyor sonra neden ilişkim rutine bindi diyorlar.
Ve kaçınılmaz son oluyor, ilişkiler bitiyor...
Evet öyle
👋👋
sıradanlık