Herkese merhaba
Erkek arkadaşım 32 ben 27yaşındayım bana kendisini boşanmış biri olarak tanıttı ailemle yaşıyorum dedi ve asla belli etmedi şöyle ki gece gündüz benimle görüntülü konuşurdu ve haftanın 2-3 günü buluşurduk. Sabah akşam aynı şekilde mesajlaşıp her dk arardı zerre bişey anlamadım. 2ay sevgili devam ettik 2 hafta kadar önce birlikte olduk. Sonrasında bi olaydan sebep tartıştık ve ben aşırı sinirlenip ayrıldım ama hala konuşmaya devam ederken sosyal medyama aynı soyadında bi kadın istek attı ve ben onun eşiyim seni öğrendim yok işte kocamın peşini bırak vs vs yazmış bende ona durumu anlattım kendisini bekar tanıttı vs diye benim peşimi bırakmayanın o olduğunu falan kadında şok oldu ben ayrıca şok oldum. Neyse şimdi ben regl olamıyorum regl söktürücü kullandım arkadaşım durumumu biliyor 1 hafta daha bekle doktora gidelim varsa bişey aldırırız diyor. Bu süreçte aşırı yıprandım stresten regl olamadığımı düşünüyorum. Eğer varsa nasıl bi yol izlemeliyim. Onunla kesinlikle iletişim kurmuyorum öğrendiğim dk dan itibaren varsada kurmak istemiyorum kendim çözmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer