Hayatımda hiç sevgilim veya manitam olmadı. Ne yapmam gerekiyor?

hayatım boyunca hiç manitam veya çok yakından arkadaş olduğum bir kız olmadı. Ne yaparsam yapayayım bir türlü sohbet edemiyorum. Bazen benden uzaklaşıyolarmış gibi geliyor. Bir kızla nasıl sohbet edilir bir fikrim yok. Kızlar neyden hoşlanır? Detaylı olarak anlatırsanız sevinirim.

Hayatımda hiç sevgilim veya manitam olmadı. Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla