https://www.instagram.com/reel/CyshYpXNZ7X/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Giyim, kuşam, tip vs hepsi tamam da şimdi boyu 190 altı çıkmasın diye önce yorumda boyunu sorup öyle yürüsem olur mu sonradan öyle çıkarsa hayal kırıklığı yaşarım 😓 yoksa çok mu ayıp etmiş olurum 🙄
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Olduğuyla yetin beyefendi belki 189 falandır 🥺
Kalbim çit ama 🤧
Olsun enişte beyimle olarsınız siz kırılmasın minnoş kalbin 🥺
190 olsun djdnd
Enişte beyimden bir ölçülü boydan gelir o zaman asksjdj
Pilisss
Seni anca bu keser o zaman :D
😂😂😂😂
benim boy bile 1.88
1.90'ın şakası bile kötü
Yoo şaka değil
187 bence kendim 193üm ordan biliyorum benden bir iki tık kısa
Ama kalbim kırılıyor deme öyle 😓
Ne alaka 190 mı olmalı illa
190 ve üstü
190 üstü sana niye baksın peki? Senin boyun kaç
Demek ki bakılacak biseyim var da öyle istiyorum bsndbs
:))) boyun kaç genel olarak minyon seviyoruz biz uzun boylular olarak
Boyum bana kalsın
Söyle bir zahmet, boyundan bulacak değilim ya :)))
🙄🙄
Cevap vermez ki sana 🙄
Hayallerimi neden yikiyorsun 😒
Benim de hayallerim vardı gerçek oldu mu 🥺
Yok bence eline metre alıp kendin ölç daha sağlam olur
Boydan gelir belki
Bi boydan gelir mi diye sor
Boydan Foto atsana yavrum desem
Düşmeyen adam değil
🔥🔥🔥🔥
Çok olsa engeller.
Ölürüm
Yok sorun olmaz
Gidip sorayım
Aynen😅
56B takipçisi var senle konuşması için bi sebebi var mı sence? Yanlış anlama ama durum öyle
Çok ayıp olur darılır sana
Sor 😄 birşeycik olmaz
Bence vardir 190
Yiğidimi yaradana kurban ahsnsbd
Manyak 😂
Galps
Olmazsın