Kafamdaki kriterlere uymayan bütün erkekleri reddediyorum. Yanlış mı yapıyorum?

Kafamdaki fiziksel ve karakteristik özelliklere uymayan bütün erkekleri reddediyorum yanlış mı yapıyorum bu gidişle evde kalır mıyım?

Kafamdaki kriterlere uymayan bütün erkekleri reddediyorum. Yanlış mı yapıyorum?
Cevapla