sevgilimi starbucksta bekliyorudm bitane kız telefonumu istedi verdim arkadaşını aricagını soyledi aradı ben oturabilrisin demememe ragmen karşıma oturudu araması bittikten sonra kız instmı istedi ben veremicegimi soyledim ve 2 dk sonra sevgilim geldi bana kim bu kız flean yaptı tanımadgımı soyledim benim telfonumu elinde gorunce çıldırıdı ve gitti peşinden gidemedim hala kızın elindeydi aradım açmadı wpden yazdım olayı gene dinelemdi ayrıldı ve 2 gün sonra barışmak istedigni soyledi barışmalı mıyım?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Cok sıkıntı bir durum hangi kız olsa bunu yanlış anlardi ve anlık sinirle tepki verirdi. Ayni durumda kendinj dusun empati yap sevgilinle buluşmaya gidiyorsun karşısında başka bir herif ve elinde de sevgilinin telefonu sende eminim aynı tepkiyi verirdin hatta fazlasını verirdin. Kiz sakın kafayla sana gelmek istemiş neyini düşünüyorsun hala ilişkide birazda yapıcı olmak lazım seviyorsan.
lan ne biliym onun için istedigini arkadaşımı aramak için istedi ben teelfonun yok mu felan dedim ztn yok dedi acil aramam laızm dedi verdim konuştu en sonda instamı istedi vermedim tam o an sevgilim geldi bu kız kim gibisinden bagırarak ciddi sekilde soyledi peşidnen gitcektim telfon kızn elidneydi gidemedim aglıyordu kız aradım açmadı wpden mesaj attım yanlış anadlın felan diye soyledim olayı anlltaım arakdaşını aradım dedi kız aldatmışşın haberim var felan yaptılar çıldırdım kız 10 dk sonra wpden mesaj attı ayıralaım diye ben gittim bunu dışarı cagırdım sırf kendimi anlatabilmek için gelemdi gitim arkadaşını aradım 10 dk dinlerim dedi konuştuk tüm olay bu dedim 1 gün sonra baışmak isteigini soyledi ama aglıyordu hala O TELFONUMU KULLAANN KIZDA BENİ ARADI TEFON NURMAMI ALAMK İÇİN OYLKE YAPMIŞ
Ya kardeşim insan biraz empati yapar. Ortalikta aldatıp buna kılıf uyduran böyle şeyleri senaryo kurup tasarlayıp karşısındaki kızı kandırmaya çalışan g. vatlar dolu maalesef kız napsin? Ya düşünebiliyor musun kız karsinda başka bir kızla elinde senin telefonun varken oturuyor görmüş o kızın aklına neler gelmiştir o an ve ne kadar ağlamış üzülmüş. Sende de hata var elin kızı hadi telefonunu aldı diyemedin mi birazdan kız arkadaşım gelecek bu şekilde görürse yanlış anlayabilir hadi diyelim kız oturdu samimi görünmemek adına sen kalsaydın. Benin erkek arkadaşım da yanlış anlar diye diken üstünde olurdum ben senin yerinde olsaydım çünkü yanlış anlaşılmaya çok müsait bir durum. Kiz barışmak jsriyor bide gelmiş burada soru soruyorsun yapma lütfen
geldim eve kızı evden aldım konuşmaya çalıştı dedimki 10 dakikan var sayacı burada mı başlatıyım dedim gozlerimin içine baktı şaka mı yapıyon dedi hayır dedim sustu onu biizm siteye getiridm yakınımda oturuyor dinliyorum dedim ozür diledi dediki sana haksızlık ettim falan ne olursa olsun seni dinleemliyidm benim yerimde kim olsa aynısnı yapardı dedi ben dedim ztn bende haklı odlgumu soylemiyorum sesimi biraz yükselttim burada dedim ben seni aradım açmadın wpden mesaj attım attıgın mesaja bak attıgı mesaj ( git sen o kızlarla konuş ne halin varsa gor falan dedi ) bu dedim arkadaşını cagırdım sen gelmedin diye ona anlattım ugraştım anladın mı hala benimle sevgilimi olma istiyosun dedim gozleri dolmuştu aglayarak evet dedi içim parcalanadı bi tık dedim ki oakdar fazla kıskanıyon ki boguldum artık rahatsız olmaya başladım yani tamam beni sevdigni bilyiorum dedim ben bu kadar ugraşıyoruma ama karşlıgını alabildigmi düşnmüyorum seni 1 kez olsun aldatmadım arkadaşlarımla tanıştırıdm... sonra işte arabaya dogru gidiyoduk sarılmak istigni soyledi sarıldım arabayla eve gidrken barıştık mı dedi ben dedimki düşüncem sence bu kız affedilir mi yoksa habri yol mu veriym
kız niye benden ayrıldı ozm simdi barışmak istiyor
Suç sende kız ona rağmen barışmak istiyorsa bu kızı kaçırma çünkü seni sevmese tekrardan sana gelmez o an da kim olsa sinirlenirdi sen diyecektin kalkın masamdan ya da telini vermeyecektin kız bas baya seninle konuşmak için yalandan telefonunu falan istemiş sende keriz gibi ilişkinden olmuşsun kardeşim
lan ne biliym onun için istedigini arkadaşımı aramak için istedi ben teelfonun yok mu felan dedim ztn yok dedi acil aramam laızm dedi verdim konuştu en sonda instamı istedi vermedim tam o an sevgilim geldi bu kız kim gibisinden bagırarak ciddi sekilde soyledi peşidnen gitcektim telfon kızn elidneydi gidemedim aglıyordu kız aradım açmadı wpden mesaj attım yanlış anadlın felan diye soyledim olayı anlltaım arakdaşını aradım dedi kız aldatmışşın haberim var felan yaptılar çıldırdım kız 10 dk sonra wpden mesaj attı ayıralaım diye ben gittim bunu dışarı cagırdım sırf kendimi anlatabilmek için gelemdi gitim arkadaşını aradım 10 dk dinlerim dedi konuştuk tüm olay bu dedim 1 gün sonra baışmak isteigini soyledi ama aglıyordu hala :D O TELFONUMU KULLAANN KIZDA BENİ ARADI TEFON NURMAMI ALAMK İÇİN OYLKE YAPMIŞ
Ben haklı çıktım işte kız seni kandırmış o kıza cevabını ver sevgilini eğer seviyorsan barış bir hediye bir şey al bari kızın gönlü olsun
bide hediye mi alcam o bana alsın anasını satıyım gidiyor aglıyor daha sebebini bilemden telfonlarımı açmıyor wpden git sen o kızlarla konuş yazdı bana dün barışmak isteigni soyledi soylerken aglıyordu kendi ayrıldı kendi ugraşşsın bi ugraş yok yani benden haber bekliyor ben açıkcası yüzde 40 evet yüzde 60 hayır digcem yani kendi glsin benim gonlumu alsın ben 2 gündür arıyorum açmıyor wp den atıyorum yazdıkalrıan bak üstüne ayrılıyor benden 2 gün sornada barışmak istyor ben üzülmeidm mi
Burcun ne
ne yapmalıyım simdi ben sence afedilir mi yoksa yol mu veriyim cidden sogudum 5 aylık ilişki 1kere bile aldatmadım kız okadar güzel bi kız degil açıkcası tamam ilgisi çok iyi okadar kıskanıyor ki bazen kızdan tokat yedigm bile oldu o derece 1 kere haber vermden 4 kız 2 erkek bi kafeye gittim sevgilim regldı onuda cagırmıştım nrodmel geledmi bende kızmaın diye haber verdmedim 3 gün sornada haber verince tokat atttı onda bişey demedim ama bu olayda kesinlikle haklı odlgumu düşünyorum
kova :D
SENİN NE?
?
valla sen tüm olaylarda haksızsın yaa kızın burcu ne kova erkeğinden olmaz zaten nereden bulmuş seni
akrep onun burcu benim yükselenim başak
Yükselen iyide akrep kızından da olmaz ya ayrıl gitsin
dimi inanılmaz kıskanç çozemedigm şekilde kova erkegidnen niye olmaz be onu anlayamadım :D
Özellikleri güzel değil dengesiz tipler oluyor
SENİN BURCUN NE
onu söyleyemiyoruz yalnız ama mükemmel bir burç
BİDE BİŞEY SORCAM BEN SİMDİ BU KIZDAN AYRILIYIM MI HARBİ SOGUDM ÇÜNKÜ BİDE BEN SİMDİ KOVA BURUCYUM YA HANGİ BURÇLA ÇOK UYUMLUYUM TAM ANLAYAMIYORUM? BANA SAÇMA GELİYOR BU BURÇ MESELESİ YARIDMCI OLUR MUSN
Valla hiç saçma değil ben her gün bakıyorum baya doğru yani kızdan ayrıl diyicam ama baktım şimdi bu ay aylık aşk yıldızın üç yani ayrılmak için iyi değil ama belki önüne yeni kısmetler çıkar sen yıllık ve haftalık yorum kısmına bak ona göre karar ver bence
sence hangi burçla uyumluyum ve o yıldız flean ne alanaa geliyor
çok detay anlatmam gerekiyor o kadar uğraşamam araştır milliyetin sitesi en doğru kaynak diğerleri yalan
kıza yazdım ben barışmak istemiyorum diye wpden bakamsını bekliyorum
ayy çok heycanlı
şey yaz doğru seni o kızla aldattım njdvffcjnm ösçza
yok lan açtım sesi titriyodu bi yerde oturup konuşalım flean dedi arabyal alıcam simdi onu konuşcam 10 dk dinlerim dedim 5 6 aydır çıkıyorum bi dinliym belki geçerli bi sebebi vardır
Ayy kendini ne sanıyorsun bu ego ne böyle
geldim eve kızı evden aldım konuşmaya çalıştı dedimki 10 dakikan var sayacı burada mı başlatıyım dedim gozlerimin içine baktı şaka mı yapıyon dedi hayır dedim sustu onu biizm siteye getiridm yakınımda oturuyor dinliyorum dedim ozür diledi dediki sana haksızlık ettim falan ne olursa olsun seni dinleemliyidm benim yerimde kim olsa aynısnı yapardı dedi ben dedim ztn bende haklı odlgumu soylemiyorum sesimi biraz yükselttim burada dedim ben seni aradım açmadın wpden mesaj attım attıgın mesaja bak attıgı mesaj ( git sen o kızlarla konuş ne halin varsa gor falan dedi ) bu dedim arkadaşını cagırdım sen gelmedin diye ona anlattım ugraştım anladın mı hala benimle sevgilimi olma istiyosun dedim gozleri dolmuştu aglayarak evet dedi içim parcalanadı bi tık dedim ki oakdar fazla kıskanıyon ki boguldum artık rahatsız olmaya başladım yani tamam beni sevdigni bilyiorum dedim ben bu kadar ugraşıyoruma ama karşlıgını alabildigmi düşnmüyorum seni 1 kez olsun aldatmadım arkadaşlarımla tanıştırıdm ... sonra işte arabaya dogru gidiyoduk sarılmak istigni soyledi sarıldım arabayla eve gidrken barıştık mı dedi ben dedimki düşüncem sence bu kız affedilir mi yoksa habri yol mu veriym
Üzüldüm kıza yazık ama eğer ayrılsam mı ayrılmasam mı diye düşünüyorsan aşık olduğunu düşünmüyorum o yüzden fazla uzatmamak gerekiyor
normalde aşıktım ama bu harektlerinden sonra ne biliym donesimde var donmeyesimde oyle arada bıraktı beni ben harbi bu ilişki için ugraştım yani kıza dogum gününde pandoradan bileklik aldım güzelde 1 tane charm da aldım kız regl oldgunda kızın evine ped + cikolata vs nutellanın tadı çok iyi olan ürünelrinden godneridm hani kızla harbiden ilgiledim ama karşılıgıgını son 1 ay alıyordum suanda almıyorum yani oyle diym yoruldum bende insanım
Hediye almak uğraşmak mı oluyor klasik türk erkeği mantığı ayrılıp ayrılmamak sana kalmış artık
bu kızları anlamıyorum vallahi kotü hediye alsak bi sıkıntı iyi hediye alsak sıkıntı hediye almasak sıkıntı hediye alsak sıkıntı vallaha haketmiyosunuz oyle diyim ben size bana gore ugraşmak oluyor şu kızdan ayrılıyım 2 3 ay free takıclam valaha bıktım artık aşka flean inanmıyorum sadece cinsellik için kız arıycam sorcam dşrek cinsellik istyon mu evet hayır hayır derse yol vercem cidden haketmiyosunuz
Bizim silahımızla bizi mi vurmaya çalışıyorsunuz asıl siz hiç bir şeyi hak etmiyorsunuz kızdan ayrıl kız kurtulsun
ben kova burcuyum kıza bu kadar iyi davranmak yeter birazda kotü davranalım xd çok iyi bir insanımdır ama kotü ol diyosan ondada iyim simdi o kıza barışmak istedigmi soylicem yalandan ilgilencem ilişkiye gircem istemesse yol veririm artık en kotü tecavuz yani kendi bilir artık
Ne saçmalıyorsun sen yaa geri zekâlı
bişey saçmalamıyorum hak etti bunu
kızdan ayrıldım üzüldü arkadaşı beni aradı niye afeetmiyosun diye yapcak bişi yok dedim sqtr çektim kıza kapattım
İnstanı isteyen kız nasıldı? İyiyse fırsat doğmuş işte değerlendir
knk vermedim ki kafamı s bu kızın bu kadar mal odlgunu bilsem
Senin telefonunla aramadımı bir yeri , o numarayı ara ondan iste
BENİM TLEFON NUMARMAI ALMAK İÇİN ALMIŞ ZTN KENDİSİ ARADI KUSURABAKMA FLEAN DİYE DİNLEEMDEN YÜZÜNE KAPPATTTIM