Güncellemeler
+1 yıl
Bir eşyayı böyle koymassam başıma kötü bir şey gelir diye iç düşüncem beni yiyip bitiriyor atıyorum mesela kumandayı bardağı ne olursa yani sol tarafa değil sağ tarafa koy yoksa başıma bunlar gelecek diyorum içimdeki kötü dusunceler hayatımı zindana çeviriyor ya da bardağı ordan al başka yere koy oraya koyuyorum yönünü değiştir falan bildiginiz sanki içimde başka biri beni yönlendiriyor gibi sizce ne yapmaliyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bi tomografi ceksinler sana
Mr çekildi bir şey yok
Yazdigina gore olayin dejavuyla filan alakasi yok dejavu baska bisey benim bildigim sen vesveseli takintili birisin okb olabilirsin anksiyete bozukluklarinin icinde yer alan bi hastalik okb artik yetistirme tarzindan mi yoksa hormonal bi durumdan mi kaynaklaniyo bilmiyorum
Dejavu da oluyorum sizce nasıl yenebilirim
Sen dejavuyu boş ver o her insanda olur ara ara okb var muhtemelen sende yatis kalkis saatlerin nasil
Gece 11 veya 12 sabah 10 veya11 yorgun uyanıyorum
10 11 saat uyumak iyi değil kendine hobi edin kitap oku zihnini zorla biraz yeni ağlar inşaa et beyninde
Okuyorum zaten
Sen hangi bölüm okudun hayatımı anlatsam niye böyle olduğumu anlardin
Psikoloji okumadim :D az cok tahmin ediyorum herhangi biseye karsi sucluluk duyuyo musun
Skype var mı sende ordan konuşsak tabi sende istersen
Ne gibi sucluluk
Kullanmiyorum cevrende bunlari konusacagin paylasacagin arkadasin yok mu
Daha once yaptigin bi eylemden dolayi sonradan duydugun bi sucluluk ya da aklindan gecen dusuncelere karsi sucluluk vs
Korktun mu yoksa 😂 yemem seni
Bazen oluyor evet
Arkadaşlarim var ama hepsi klasik konusuyir genellikle ben onları dinliyorum ve çok yardımcı oluyorum onlarda bana oluyor etkisi pek fazla surmuyor
Hahahaha yok harbiden skype zaten olsa da bu saatte goruntulu konusmazdim yorgunum, o dusunceleri olaylari iyi analiz et kendin kendinle konuş kendini sev kendine cok yuklenme yukleniyosan eger
Ben zaten görüntülü konusmiycaktim ki normal konusacaktik
Ara bi arkadasini uyandir gel buraya konuscqz de :D
Neyse teşekkür ederim iyi geceler baayss
Konuşuyoruz zaten ama onlar direk sevgililerin tartışmasını anlatıyor ben o topa girmek istemiyorum başım catliyor sonra onları dinledikten sonra kendi halime şükrediyorum 😂😂😂
Sende yap sevgili sende onlarin kafasini utulersin
Hiç ugrasamam sporumu yapiyorum kitap okuyorum ekstra daha güzel şeyler yapıyorum birde onu hayatıma alıp aman bunu yapma etme derse ben deli olurum beni kısıtlamasına izin vermem hiçbir kadın kisitlanmamali buradanda kadın dayanışması yaptım 😂😂😂
Spor yapma kitap okuma dicek kadar iq suz biriyle cikma sende :D
İqkusu düşük olmaz olursa da gelistirirm ben onu bu devirde öyle cahil insanlar yok çok nadir yani
Sen spor yapip kitap okuyosan kompulsif bozukluk sergilememen lazim ama nasil is bu o bardagi alip oraya koyuyosun kumandanin yerini degistiriyosun filsn
İyi geceler Allah rahatlık versin bb
Sanada
Küçüklükten gelen bir şey birazda huy gibi bir şey olmuş ben birde babamı kaybettim onun özlemi oluyor bilmiyorum yani sıkıntılı durumlar ve sınav stresleri falan filan
Başını sisirdim kusura bakma lutfen
Basin sagolsun onun da etkisi olabilir bilemiyorum stresli anlarda zaten kompulsiyonlar sergiler insanlar stres yonetimini gelistirmen lazim geren hayat tarzinla gerek bakis acjnla profesyonel yardim da alabilirsin
Problem yok
Yardım ettiğin için teşekkür ederim ama doktora gitmeden de halledebilirim farklı kitaplar ve makaleler ya da farklı hayatları dinleyerek iyi olacağıma inanıyorum sadece babamin eksik oluşu beni bu hale getirdi
Desteğe ihtiyacım yok ama videolarla kendimi geliştirebilirim emin ol arkadaşlarıma da guvenmedigim için anlatmıyorum bazı şeyleri bir kaç dostum hariç çünkü yeri geldiğinde seni en çok duygusal yönden vururlar
Doktora gitmeden de halledilebilir bilinc seviyen yuksekse olabilir ama onlar isin okulun okudugu icin senin 1 yilda katetcegin yolu belki onlar 3 4 ay da katederler sana bu yolda bol şans :D, insanin en yakinlarindan birjni kaybetmesi dogal olarak etkiler tahmin edebiliyorum
Neye guldun onu anlamadım yani
Doktorları dinlerim destek veren doktorların videosunu açıp dinlerim bilmiyorum bende
Kendini iyilestirme yolunda diyosun ya hani ben soyle kitap makale okuyorum vs vs ben hallederim diyosun ya hani ben de takdir ettim güldüm
Hmm sağol
Bu arada iyi ki varsınız 😊
sağol sen de iyi ki varsın
Teşekkür ederim çok yardımcın oldun valla 😊🙈
Hahajaha aydinlanma mi geldi sana
Aydınlanma su yönden geldi kendimi asla kasmamam gerektiğini ve kimseyi takmiyacagimi anladım kendime daha çok zaman ayircam ve başkaları sadece iyi gününde yanında olunca canını sıkıyorlar neden kötü günümde yok diyorsun ben zaten gereken kişilerin yanındayım gerisi boş bir teneke benim için artık pounder ismini bilmediğim için böyle hitap ettim
Iki gün sonra yine başlama obsesyonlara
Yok başlamam arada bir boşluğa düşüyorum oda hayat şartım çok şükür kötü durumda değilim tek bir eksiligim var onuda söylemiştim sana zaten iki gün sonra yine girsem sen yine toparlarsin beni😂😂😂😂 ayy yok artık o günleri istemiyorum gelmesin
Kızım sen de beni psikolog yaptın :D arada bi herkes duser bosluga o da hayatin tadi tuzu
Psikolog yapmadım sadece insanları güzel yorumluyorsunuz sende yani😂
E bende de var fkckck neden ki
Herkes aynı