Benim (20) 4 yıllık ilişkim var. Sevgilim komşumuzun oğlu. Babam tanıyor. Babama söylemek istiyorum nasıl söylerim/söylemelimiyim?

Babam komşumuzu çok iyi tanıyor. Hem sevgilimi hem ailesini sever. Lakin ekonomik durumları pek iyi değil. Biz ciddi düşünüyoruz. Ben sinif öğretmenliği okuyorum. Benim için ekonomi, aşkımdan vazgeçeceğim kadar önemli değil. Seneye askere gidecek ve bende askerliğine katılmak istiyorum bu nedenle söylemek istiyorum. Babam ise yarı modern yarı eski kafalı. Babam beni çok sever. Sevgilimin şuanda bir işi var ama bırakmayı düşünüyor. Ve ayrıca babam benim hep bir polis veya subayla veya öğretmen olarak meslektaşımla evleneceğimi düşünüyor bunun nedeni de tamamen ekonomi.

Benim (20) 4 yıllık ilişkim var. Sevgilim komşumuzun oğlu. Babam tanıyor. Babama söylemek istiyorum nasıl söylerim/söylemelimiyim?
Cevapla