Erkek arkadaşımı gören herkes bana sen daha güzelsin diyor. insanlar neden böyle?

Onu bana layık görmüyorlar. Ama o çok iyi bir insan. Tamam çok waow değil ama kendi de söylüyor zaten sen beni nasıl seviyorsun diye. Ne yapıcam bilmiyorum. Ben insanlığını seviyorum
Erkek arkadaşımı gören herkes bana sen daha güzelsin diyor. insanlar neden böyle?
Cevapla