Annenizin bazı sebeplerden dolayı istemediği birisiyle birlikte olur muydunuz?

Annem hiçbir türlü onu istemiyor hem kültür farkı diyor hem de geçmişimden birisi olduğu için önüme benim hakkımda bildiği herşeyi koyabileceğini söylüyor ben denemedim baya zaman istedi konuşmak görüşmek en son denemek istedim annemin haberi olmadan eskiden olan ilişkimizde o bırakmıştı ama benim de sonrasında onu bıraktığım olmuştu yıllardır beni seviyor çok sevdiğini de belli ediyor ben yine konuşmayı kestim çok saçma sebepten kavga çıkardı haklıyım haksızsın durumu sadece kız arkadaşımla dışarı çıktığımda onun yanına uğramadım diye bir ton laf saydırdı ki uğradım 10 dkka da olsa gönlü olsun istedim he normal zamanda zaten markete bile çıksam gider bir sigara içerdim gel derdim tur bile atsam çağırırdım ve ayrıyetten kurs bahanesiyle 3 saat yine gezmemize giderdik ama akşam hiç buluşmadık buluşmasak da dediğim gibi her fırsatta yanına gittim az süreli olsa da o bi yarım saat erken gelip çay içebilirsin benimle dedi ve zaten bir tane arkadaşım var onunla da sık görüşmüyoruz diye ben istemedim bana da bir alan bırak dedim sonra olanlar oldu sen bunu bunu yapmıştın demeye başladı ben bitmesini istedim konuşmanın çok çünkü saygısızlaştık saygı gitti bana etmediğini söylediği halde havaya küfürler etti ama çok ağrıma gitti hep yarı yolda bıraktığını söyledi ertesi gün de çokça yüz yüze konuşalım dedi ben istemedim telefondan yine konuştum çokça bırakmayacağını beni çok sevdiğini söyledi ve ben defalarca istemediğimi söyledim çünkü acı verecek biliyorum 3 aylık zaman geçirdik ama geçmişimiz 8 yıl sonrasında da annem istemiyor diye anneme de bana da ah etmeye başladı lanetler kahretsinler havada uçuştu hayatına birini alacaksın oyüzden yine gidiyorsun değil mi dedi bana bunu söyleyince bu yakıştırmayı yapınca bende tamamıyla bitti ama çok üzüldüm çok ağladım şans vermek istemiştim bize madem çok seviyor değer veriyor sonra tekrar yazdı durmadı yine bırakmak istemiyorum dedi canım acıyor dedi ama bunları duyduktan sonra geri dönersem kendimden ödün vermiş olacağım gibi düşünüyorum doğru mu bilmiyorum sonuçta aileme sokucam lanet okuduğu ah ettiği aileme sonrasında özürler diledi sinirle olduğunu söyledi ama ben bunu yutamam ve şu an ben de üzülüyorum ama bunları yutamam ki annem de hala istemiyor annemin dediğine de geldim bir ton laf söyledi bana gözü dönünce ben saygımı asla bozmadım ailesini asla araya katmadım sevgim var ama aşık değilim ama yine de canım yanıyor şu an sebebini bilmiyorum sanki beni çok seven bir insanı paramparça ettim bıraktım gibi hissediyorum ama ben de üzgünüm ve boş yere de bırakmadım bunları düşünüyorum ailem benim kırmızı çizgimde hele ki annem rahatsızlığından dolayı tüm aile hatta tüm sülale düşkünüz onlara laf gelince ben sinirden di bahanesini kabul etmek istemiyorum ama gönlüm beni 3 gündür çok rahatsız ediyor bunu nasıl aşabilirim ve yaptığım doğru muydu yanlış mıydı bana bir akıl verirseniz çok mutlu olurum ben çıkmazda gibiyim 3 aya çok anı sığdırdık önceden de bunun için istemezdim birlikte olmayı çünkü anı acıtır

Annenizin bazı sebeplerden dolayı istemediği birisiyle birlikte olur muydunuz?
Cevapla