Hoşlanıyorum ama dış görünüşünü çok beğenmiyorum, zamanla hoşlantım gider mi?

Birinden hoşlanıyorum ancak benim boyum uzun ve hep benden uzun birisini istemişimdir. Ancak çok tatlı biri, çok kibar, yardımsever, düşünceli birisi. Herkese yardım ediyor çok üretken ve gerçekten herkeste olmayan özellikleri var ve çok beğeniyorum kendisini, hayatımdan hiç çıkmasın istiyorum. Hoşlanıyorum, uyuyamıyorum da saat kaç olmuş hala onu düşünüyorum. Kaptırmalı mıyım kendimi, dış görünüşünü çok beğenmiyorsam zamanla hoşlantım geçer mi? Ya benden hoşlanırsa ve sonra ben hoşlanmayı bırakırsam kendimi nasıl affederim ki :c Sizin hiç oldu mu dışına bakmadan sevdiğiniz biriyle ilişkiniz, nasıl gitti?

Hoşlanıyorum ama dış görünüşünü çok beğenmiyorum, zamanla hoşlantım gider mi?
Cevapla