İlk adımı o attı ben depara kalktım, sizce vazgeçti mi yoksa naz mı yapıyor?

Şimdi ben bir bayiden tel aldım orada bi kız vardı telefonun satışını yapan neyse baya sohbet ettik teli aldım eğer bi sorun olursa onu aramam için numarasını verdi neyse aradan bi hafta geçti bn buna yazdım işte bi kahve içelim seni daha yakından tanımak istiyorum diye, o da, kahveye evet ama yakından tanımaya gelince orasını bilemem dedi tm deyip anlaştık neyse bi hafta geçti bundan ses çıkmadı bn yazdım gene, çalışıyorum dedi yorgunluk kahvesine ne dersin dedim çok yorgunum yakın zamanda haberleşiriz dedi nasıl istersen dedim bugün akşam gene yazdım müsait misin dedim hayır değilim dedi kaçta çıkıyorsun dedim görüldü attı bende yazmadim daha,
Şimdi sizce vazmı geçti yoksa naz mı yapıyor amacı ne bunun
İlk adımı o attı ben depara kalktım, sizce vazgeçti mi yoksa naz mı yapıyor?
Cevapla