Şimdi ben bir bayiden tel aldım orada bi kız vardı telefonun satışını yapan neyse baya sohbet ettik teli aldım eğer bi sorun olursa onu aramam için numarasını verdi neyse aradan bi hafta geçti bn buna yazdım işte bi kahve içelim seni daha yakından tanımak istiyorum diye, o da, kahveye evet ama yakından tanımaya gelince orasını bilemem dedi tm deyip anlaştık neyse bi hafta geçti bundan ses çıkmadı bn yazdım gene, çalışıyorum dedi yorgunluk kahvesine ne dersin dedim çok yorgunum yakın zamanda haberleşiriz dedi nasıl istersen dedim bugün akşam gene yazdım müsait misin dedim hayır değilim dedi kaçta çıkıyorsun dedim görüldü attı bende yazmadim daha,
Şimdi sizce vazmı geçti yoksa naz mı yapıyor amacı ne bunun
Şimdi sizce vazmı geçti yoksa naz mı yapıyor amacı ne bunun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer