Flörte nasıl şimdilik ayrı kalmamız gerektiğini nasıl söyleyebilirim?

arkadaşlar benim ailem baskıcı birisi ben açıktsn okuyordum o yüzden hiç arkadasım yok lisede sınıfta kalmıştm açığa aldılar o yüzden arkadaşlarımla olan bağı kopardılar şimdi insanlarla yabancı gibi oluyorum bazen konuşurken istemeden sesim değişiyo falan şu an 18 yasındqym ama seneye üniversiteye gitcem gelelim asıl konuya, ben geçenlerde exime yazdım onunlayken çok rahattm arkadaş cevrem vardı o zamanlar yani ben sadece nasıl olduğunu merak etmiştim fake hesaptan nasılsn falan dedim konuştuk biraz sonra nasıl oldu bilmiyorum bi şekilde söyledim kim olduğumu ben seni hâlâ seviyorum unutamadm falan dedi şimdi flörtüz yakında sev olucak gibi bende onu çok seviyorum hatta evlilik hayalleri bile yaptık ciddiyiz ama ailemden dolayı dısarı cıkamıyorum ses atamıyorum sürekli bulusalım diyo ses at görüntülü konusalım diyor sürekli bahane uyduruyorum amacım rwhat olduğum zamanlar yazmaktı aslında ama işte. aradan yıllar geçtiği için ben stresten kilo aldım biraz o şekilde beni görmesini istemiyorum diyetteydim zaten ama hâlâ o zamanlarki gibi değilim üniversiteye gdiceğim zaman yazıcaktım ben buna hem ailemde yok rwhat rahat konuşurduk arkadaş ortamım olurdu ama yazdım bi kere şimdi nasıl ona dicem ben yapamıyorum seneye kadar konuşamayız diye söyledim bi kere kabul etmiyo şimdi kesin karar verdim ama yardımcı olmanızı istiyorum. çok uzun oldu kusura bakmayın

Güncellemeler
+1 yıl
çok arada kaldım lütfen fikirlerinizi belirtin
Flörte nasıl şimdilik ayrı kalmamız gerektiğini nasıl söyleyebilirim?
Cevapla