Kapalıyım, biriyle yazışıyorum 1 hafta falan oldu. Henüz resmimi görmedi sesimi de duymadı. Resmimi atmalı mıyım sizce?

Kapalıyım, biriyle yazışıyorum 1 hafta falan oldu. Henüz resmimi görmedi sesimi de duymadı. Resmimi atmalı mıyım sizce?
Cevapla