Yeter kardeşim bu düzeni değiştirmeliyiz hemcinslerim bu kızların iyice bir yerleri kalktı köpeğimiz olsun hepsi soğudum bu kız denilen varlıklardan @mcılığı bırakın lütfen
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yüz vermesinler biz de tek ölürüz sorun değil ama erkek onu yapamaz işte bir yerde okudum kadın tek kalabilir ama erkek kalamaz kadın ister
20 yıldır kalıyorum
Dahada kalırım
Güzel
Kusura bakma da hem fakir hem akılsız sümsük heriflersiniz sizi görünce zaten soğuyoruz sen köpek etmekten bahsediyorsun fazla hayal kurma istersen
Bunu yazarak karakterini belli ettin tr kızı
Yav soruna yazan erkekler bile tamam diyip geçmiş seni dikkate almamışlar tatava yapma
@mcılar işte aşktan anlamazsınız hiçbiriniz köpek gibi davranan adamları seversiniz yok boyu uzun tipi iyi istersiniz kendiniz çok iyisiniz ya
Hayatımda hiçbir kıza instadan yazmadım ve cinselliği düşünmedim mal gibi aşık oldum arkadaşım olan kıza oda beni ağır bir şekilde reddetti siz abazanları seviyorsunuz
Ben sevdiğim kızla dertleşmek sinemaya gitmek sarılmak sadakat falan isterim cinselliği napiyim aile sevgisi görmemiş biriyim
Cinsellik umrumda değil
Cinselliği düşünmemek? Cinselliği düşünmeyen insan yoktur ki düşünmemekte de sağlıklı bir durum değildir. Bu konuda da büyük olasılıkla yalan söylüyorsun
İlk adım olarak cinselliği düşünmüyorum
Lan ben kız eline dokunmadım seks diyorsun sen açıyorsun muhabbeti
Ben çokmu iyi beceriyorum dedim
Sen de aşağılık kompleksli bakirlerdensin belli
Takıntılı biriyim yalan söylemicem ama umrumda değil yani bi kız dış özelliklerimi sevicekse hiç olmasın daha iyi
Kafa yapısı daha önemli benim için
1 yıl hoşlandığım arkadaşımdan red yiyince anladım bana iyi davranıyordu bide herkes menfaat peşinde
Ee heralde herkes menfaat peşinde. Düzen böyle yeni mi anladın
Aşk falan hikaye işte onu diyorum ben valla menfaat peşinde değilim heralde tekim bu konuda
Sen de kırıla kırıla kendi çıkarlarını kollamayı öğreneceksin bir yerden sonra. Hayat zalim insanlar acımasız çünkü
Benim hayata dair bir umudum kalmadı
Aile yok arkadaş yok kız arkadaş yok param yok hiçbirşeyim yok 20 yaşındayım ve umutsuzum monoton bir hayat yaşıyorum hayattan kopuğum
Daha gençsin hepsi olur üzülme
İstediğin herşeye kavuşursun biraz hırs ve azimle
Hayattan bir beklentim kalmadı
Ölüyümde kurtuluyım istiyorum
Bide hoşlandığım kız çirkin tipsiz tipim olmadığını söyledi hiçbir kızında bakmayacağını söyledi iyide anlaşıyoduk bu çok kırdı beni
Allah korusun bak bu yaşlarda herkes senin gibi hemen hemen. Fazla kırılgan ve hassas oluyoruz. Sonra düzelirsin inan bana sabret
Depresyon hapları duygularımı tamamen emdi ağlıyamıyorum dahi
O kiz saçmalamış büyük olasılıkla o da ergen veletin teki bu yüzden saçmalıyor. Sen ona aldırma
Depresyon haplarını kullanmayan yok ki. Ben 14 yaşından beri kullanıyorum
Benden daha takıntılı bir insan olduğunu düşünmüyorum
Cidden çok kötü bir şey
O kızın dediğine takılmaktan çok neden yani neden iyide anlaşıyoduk hadi tipsizim diyelim tipmi her şey
Ben aşırı takıntılıydım canım benim hala ergenlikte yaşadığım durumları takar dert ederim mesela. Şimdi yaşım gereği daha mantıklı olgun yaklaşmaya çalışıyorum sadece.
İnsanların çoğu şekilci genel olarak
Çirkin olduğumuda düşünmüyorum ayıptır söylemesi ağzım burnum yamuk değil ve boyumda 180 falan çok uzun değilim kısada değilim yani bence ama kızların istekler saçma sapan şeyler
Bende istedikleri şekildeki adamlar çokta yakışıklı değil
Şu saaten sonra hiçbir şey umrumda değil yalnız yaşayıp ölmeyi düşünüyorum
Biz anca çok şükür beee filan deriz 😂😂😂
190 kaslı yakışıklı esmer şerefsiz çapkın zengin erkeğini bulursun umarım
Zaten bu size yetiyor
Sevgi anlayışınız bu
ahahahhaha hastasınız yaa geçmiş olur inşallah 😂
Yalan mı tipini beğenmediğiniz adamı sapık ilan edersinix
İnşallah yalnız kalırsında hiçbir kızın hayatını mahvetmessin amin.
Yaklaşık 2 ay önce duan kabul oldu zaten 1 yıl arkadaş olduğum kızdan hoşlanıyodum açıldım yüzüme bakılmıcak kadar tipsiz ve çirkin olduğumu söyledi hiçbir güzel kızın bana bakmayacağını söyledi belki doğruları söyledi sma kırıcıydı
Seninde o kızdan farkın yok 🤔 Karşındaki kız paçoz insan müsvettesinin tekiymiş, insan değilmişki 🤔
Bende aldatıldım bütün erkekler ırıspı kızlara layıksınız hepiniz geberin felan mı diyeyim o zaman? Sen bunu yapıyosun ve bunu yaparsan o eleştirdiğin kzıdan hiçbir farkın kalmıyor işte
Beddua oku abla sen bana zaten hayattan bir umudum kalmamış teşekkür ederim
Beddua görmek istersen insan gibi soruna gelip yorum yapan insana "190 kaslı yakışıklı esmer şerefsiz çapkın zengin erkeğini bulursun umarım" bu dediğini hatırlarsın kardeşim. İyi günler
Yalan mı
İstemiyor musunuz
Sizde ırıspı kız seviyorsunuz yalan mı istemiyor musunuz? O sevdiğin kız tarafındanda terkedilmişsin doğru düzgün kız sevseydin o zaman ırıspı seveceğine. Oldumu nasıl kafa ama? Tam senin kafa missssss
Bana iyi davranıyodu ilk defa bi kız napiyim böyle yapcağını nerden biliyim hiç öyle kızları sevmem bu kızda öyle bi tip değildi
O zaman bir kız yüzünden herkesi hedef almayacaksın. Kızı erkeği yok maalesef insan bu şerefsiz şerefsizdir.
Öyle zaten kızlara ego veren ucube erkekler maalesef insanların %98 i kötü
Erkekler yapmasın dedim bende tamam diyen erkeklere yaptığım yorum sizden beter asla kendi cinsimi savunmuyorum
Tamam
Olm sen benden betersin tamam en azından burdan kız aramıyorum
Tamam