
Eski sevgili, eski eş, eski flört... Veya sadece sevgili, eş, flört..
Bu kişiler aklınıza her gece geliyorsa neden geliyor?

Eski sevgili, eski eş, eski flört... Veya sadece sevgili, eş, flört..
Bu kişiler aklınıza her gece geliyorsa neden geliyor?
Bir kaç gün öncesine kadar her gece değil her saniye aklıma geliyordu, özlüyordum, seviyordum. Ama bu kendimi dış dünyaya öyle kapatmama sebep olmuş ki bunu anladım. Şimdi umrumda bile değil. Hayatın tadını çıkarmaya çalışıyorum
Sadece gece gelmez aklıma. Gördükçe gülümseten, içimi huzurla dolduran birkaç şey var. Bazen bir fikir, bazen bir karakter, bazen sadece bir hareket. Güzel diyebileceğim nitelikte olan her şey zihnimde geniş yer kaplıyor.
Thank ⁁ou
Rica ederim.
Cevap
2Cevap
Hayır her gece aklıma kimse gelmiyor maalesef.. ama aşık olduğum kadın olsun isterdim.
Gelme demeyelim de şöyle bir sokağından geçiyor bende görmezden geliyorum shjs
Hep değil ama hoşlandığı ve kafaya taktığı için maalesef
Bilmiyorum var ama neden bu kadar çok geliyor bir cevap bulamıyorum takıntı gibi bsy oldu aklımdan cikmasi imkansız galiba
Gelmiyor, sevdiğim biri yok
Gelen biri yok
Yokk
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar