Bir önceki gün erkek arkadaşımla ayrılmanın eşiğine gelmiştik çok büyük bir kavga ettik
Ertesi gün için plan yapmıştık gideceğimiz yer 6 da kapanıyordu onun işi 8 gibi bitiyor gün içinde izin alamadı ama akşam 6 için izin alıp arkadaşlarıyla paintball oynamaya gitti
Beni arayıp haber verdi ben de ona sordum ki dün kavga ettik bugün sence de buluşup konuşmamız gerekmez miydi yaptığın şey doğru muydu diye sordum
Biz seninle buluşunca konuşuyor muyuz ki susuyoruz sadece dedi
Yine de birbirimizin yanında olmamız gerekmez mi dedim
Biz seninle böyle daha iyiyiz boş ver konuşmayalım dedi
Ben de peki diyip kapattım telefonu sizce ne yapmalıyım yani daha dün böyle bir olay yaşamışız ertesi gün böyle davranıyor çok umrunda değilim galiba 😅
Fikirleriniz neler
Ertesi gün için plan yapmıştık gideceğimiz yer 6 da kapanıyordu onun işi 8 gibi bitiyor gün içinde izin alamadı ama akşam 6 için izin alıp arkadaşlarıyla paintball oynamaya gitti
Beni arayıp haber verdi ben de ona sordum ki dün kavga ettik bugün sence de buluşup konuşmamız gerekmez miydi yaptığın şey doğru muydu diye sordum
Biz seninle buluşunca konuşuyor muyuz ki susuyoruz sadece dedi
Yine de birbirimizin yanında olmamız gerekmez mi dedim
Biz seninle böyle daha iyiyiz boş ver konuşmayalım dedi
Ben de peki diyip kapattım telefonu sizce ne yapmalıyım yani daha dün böyle bir olay yaşamışız ertesi gün böyle davranıyor çok umrunda değilim galiba 😅
Fikirleriniz neler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer