Erkek arkadaşım tartışmamızın ertesi günü arkadaşlarıyla çıktı normal mi?

Bir önceki gün erkek arkadaşımla ayrılmanın eşiğine gelmiştik çok büyük bir kavga ettik
Ertesi gün için plan yapmıştık gideceğimiz yer 6 da kapanıyordu onun işi 8 gibi bitiyor gün içinde izin alamadı ama akşam 6 için izin alıp arkadaşlarıyla paintball oynamaya gitti
Beni arayıp haber verdi ben de ona sordum ki dün kavga ettik bugün sence de buluşup konuşmamız gerekmez miydi yaptığın şey doğru muydu diye sordum
Biz seninle buluşunca konuşuyor muyuz ki susuyoruz sadece dedi
Yine de birbirimizin yanında olmamız gerekmez mi dedim
Biz seninle böyle daha iyiyiz boş ver konuşmayalım dedi
Ben de peki diyip kapattım telefonu sizce ne yapmalıyım yani daha dün böyle bir olay yaşamışız ertesi gün böyle davranıyor çok umrunda değilim galiba 😅
Fikirleriniz neler
Erkek arkadaşım tartışmamızın ertesi günü arkadaşlarıyla çıktı normal mi?
Cevapla