
Yoksa ayrı ayrı mı…?
Ben isterim alışırız uyuruz …. Temas bağımlısıyım galiba 😂
Ömür kısa şurda 70 sene Her saniyesi önemli…

Yoksa ayrı ayrı mı…?
Ben isterim alışırız uyuruz …. Temas bağımlısıyım galiba 😂
Ömür kısa şurda 70 sene Her saniyesi önemli…
Uyuyamam, boğalırım ben. 😂
Aşk yüzünde boğulmuş olursun ne güzel ghjhhh
Aman aman kalsın o kadar da değil 😂
Haydaaa xndnd
Eee yanii çok boğar öyle ajshshs
Eic için teşekkürler. 🍀
Ben teşekkür tüm eic lar senin olsun 🍀
Uyuyabilirim evet
Teşekkürler
Ben Teşekkğr ederim 🍀
Cevap
4Cevap
Hayır uyuyamam öyle hem de sonsuza dek.
Bunalırsın
Sıkılırım, temas bağımlısı biriyle yapamam zaten bu sebeplerden. “Sarılmadan uyuyamam, elini tutmadan yürüyemem” gibi şeyler beni tilt ediyor
Bu cümleler dişil cümleler …
Ama temas güzeldir şart olmasada…
Evet şimdiki erkeklerin dişil enerjisi yüksek 😃
Haklısın … diyorum sana erkek görmemişin
Evet o tür erkekleri görmüyorum :D eril enerjisi yüksek erkekler çekici geliyor ayırt edebiliyorum o sebepten
Teşekkür ederim 😎senin çekiciliğin
Ya bi git djdjs
N😏 çekicisin çekici hoşuna gitti dndnd
Evet isterdim ama yok maalesef.. bir kere bile zaten sevgilim olmadı
Uyurken insanda kotrl kalmiyor oyuzden srılr şekilde uyur sun sonra biri biyana gider diyeri biyana uyku sonuçta ama sarılarak uyurum
Döne döne rahat uyumasını severim o yüzden no 😀
Birazda dizlerinde uyusak. 🤔
Gerçi olmayan şeyler hsyali bu da. 😅😅😅
Hayır ben bunalırım
Aşırı temas bağımlısıyım evet sonsuza dek 😂
Süpermiş dndnd
Kış aylarında olur
Haha menfaat
Haha
Evet. Uyuruz sıkı sıkı sarılıp.
🫶🏼 işte bu ender bunalmayan biri
Sonsuza kadar mı? Fenalık gelir bir süre sonra 🤣
Yok artık ben bunalarım ya
Bu çok güzel ama ben uyuyamam öyle 😄
Sıkılırım.
Bal prenses hahshs
Sürekli sürekli boğar.
#Aşktaboğulmak bdndns
İyi benzetmeydi.
Uyuyabilirim
Evet koynuna girerim
İşte bu yaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar