Sevdiği erkeğe "ben seni hiç bir üzüntünün eline bırakmam" diyen kadından olur mu🙂?

#selamgençlik ☕☕

#Sevdiği erkeğin üzüntüsünü kendi üzüntüsü gibi hissedip bir an önce geçsin diye elinden geleni yapan bir kadından mesela. Olmaz mı, olur mu🙂?

#Aşkİlişkileri ☀️

#tubasueda 🍀🗝️❤️

music.youtube.com/watch
Sevdiği erkeğe ben seni hiç bir üzüntünün eline bırakmam diyen kadından olur mu🙂?
Güncellemeler
+1 yıl
Sevdiği erkeğe "ben seni hiç bir üzüntünün eline bırakmam" diyen kadından olur mu🙂?
Cevapla