Uzak mesafeyiz içine kendi parfümümü ve mektüpla öpücük falan da yolladım sizce beğenir mi hepsini ellerimle yaptım elleri üşüyünce catlıyor diye krem aldım ve küçük dalin kolonyası Zara’dan erkek parfümü ve pull bear dan cüzdan maviden ise çorap aldım hepsini attım sizde nasıl?
Sevgilime böyle bir doğum günü hediyesi hazırladım sizce nasıl?
Bizimki de uzak mesafeydi bende böyle yapmıştım hatta not yazmayı unutmuşum pttde onunla uğraşmıştım bide adam tuhaf tuhaf bakiyodundhddj işte şu an ayrıyız ayrıldık 😒
Evet tabikiii de ben bide yanına ayıcık almıştım yokluğumda ona sarılsın falan diye işte beğenmişti yani seninkiler daha güzelll çok iyi 🥰 mutluluklar umarım değerini bilir 🖐🏻