Toplam 50 k gelirimiz olur diyen erkek itici değil de ne?

Kendisi mühendis. Ben psikoloğum. Sevgili bile değiliz bunu neden söyleme gereği duydu bilemiyorum. Yeni bir işe gireceğimi maaşımın çok daha istediğim gibi olduğunu ifade ettim. 50 k üstü gelirimiz olur bize yeter dedi. Pardon? Bunu mu hesap ediyorsun yani? İtici itici muhabbetler. Evlenmek istiyor bu da niye evlenmek istediği belli. İleride de kendi yerimi açmamı istiyor.
Toplam 50 k gelirimiz olur diyen erkek itici değil de ne?
Cevapla