Sanırım eski sevgilim ilgimi çekmeye başladı ama sevgilim var, ne yapmalıyım?

Eski sevgilimle benimle beraberken psikolojik olarak rahatsızdı, ilaçlar kullanıyordu.
Hastalığı iyi ya da kötü gidecek belli değildi. Ayrılmak istedi.
Ama kızı çok güzel buluyordum. Onunla ve arkadaşlarıyla çok iyi zaman geçiriyordum. Kız da güvenilir bir kızdı. Maddi durumu çok iyiydi, ailenin tek çocuğu ve baba yurtdısına mal satıyor, euroyla kazanıyordu. Kız güzel bir bölüm bitirmisti ayrıca canım da değildi. Bana değer verdiğini hep hissettim. Yine de 3 sene görüşmedik. Senede bir nasılsın iyi gidiyor mu yazdı. Onun da sevgilisi oldu, sanırım yeni ayrılmış 3 ay oluyor.

Sevgilimle 1.5 senedir ilişkimiz var, cidden beni çok topluyor. Güvenilir güzel bir kız. Bakımlı, giyinmeyi biliyor. Hatta bana çok aşık. Çok ilgili birisi. Ama eski sevgilimle konuştuğumuzdan beri onun ilgisini çekmek istediğimi fark ettim. Arkadaş ortamında çok fazla denk gelmeye başladık. Biraz benim yüzümden denk geliyoruz. Ama eğleniyorum onun arkadaşlarıyla, o yokken de.

Sanırım eski sevgilim ilgimi çekmeye başladı ama sevgilim var, ne yapmalıyım?
Cevapla