Aşık olduğumu sanıyordum kovaladım birden soğudum neden?

İlk o ilgilendi. Görüştük güzeldi her şey. Kafam karışık dedi vs vs. 5 ay sonra birlikte olduk ilk ve sondu. İsmi konmamış bir durumla devam edemezdim. Statüsü çok yükseldi tanınır biri oldu ve artık ben aradığımda asistanları bakar oldu son 1 aydır :)) Baktım sürekli yoğunum diyor ve ben iletişim kurdukça havalandı. Ben dün aşık olduğumu sanarken soğuduğumu ve bu duygunun yerini başka bir şeyin aldığını fark ettim bir anda. Bugün telefonda çok fena ayar verdim sesi falan gitti. Uzun zaman kendine gelemez. Ve içimden bitti gitti. Çok seviyordum neden böyle aniden bitirdim anlamadım

Aşık olduğumu sanıyordum kovaladım birden soğudum neden?
Cevapla