Birine seni herşeyden çok seviyorum aşıgım demek kolaymı sevmediğin birine?

İnsan aşık olmadan derinden hissetmeden bunları diyebilirmi?
Birine seni herşeyden çok seviyorum aşıgım demek kolaymı sevmediğin birine?
Cevapla