Sevgilim doğum gününü erkek arkadaşlarıyla geçirecekmiş normal mi bu?

Sevgilimle ayrılmıştık yeni barıştık bana aşkım dememeye başladı önceden derdi baristiktan sonra demez oldu. Doğum günü için beraber geçiririz diye düşünüyordum erkek arkadaşlarımla buluscaz plan yapmıştık önceden dedi. Bozuldum bu duruma. Ben mi abartiyorum

Sevgilim doğum gününü erkek arkadaşlarıyla geçirecekmiş normal mi bu?
Cevapla