Dün hislerimin gazına gelip platonik olduğum çocuğa mesaj attım, arkadaş gibi yaklaşıyor. Ne yapmalıyım?

Farklı mağazalarda çalışıyoruz. Dün akşam biraz gergin görünce sormak istedim neyin var diye. O da bişey yok teşekkür ederim sorduğun için dedi 😊 böyle yazdı sonra bir gün bir yerde kahve içebilir miyiz dedim neden olmasın dedi. Sonra mağazada yokluğun çok belli dedim o da ben şu an mutluyum burada rahatım dedi. Sen mutluysan bir şey diyemem dedim. Mutlu olman motivasyon için etkili dedikten sonra çok müsait değilim şu an konuşuruz dedi.
Kusura bakma rahatsızlık verdim iyi akşamlar dedim. Yok ne kusuru estağfurullah saçmalama dedi iyi akşamlar iyi istirahatler dedi. Sabah tekrar karşılaştık bu sefer yanıma geldi neyin var dedi? Uykum var dedim bu çocuğun derdi ne ya bir kanka diyor bir öyle bir böyle ne yapmam lazım biri bana akıl versin nolur?
Dün hislerimin gazına gelip platonik olduğum çocuğa mesaj attım, arkadaş gibi yaklaşıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla