AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Erkek arkadaşım benden 10yas büyük iliskimiz başladı başlayalı benim sinir problemlerim vardı elimde olan şeyler değildi onu gereksiz yere çok ağır şeyler dedim ne adamlığı kaldı ne kufurler hayatımdan git mit dedim hata annemde söyledi benim kızım bu dedi benim yüzümden çok ayrıldık bunu bi kaç ay yaptım o sakinligni korudu ben özür dileyip pişman oluodum elimde değil diyordum ki gerçekten öyleydi bile isteye yapmıyordum neyse barisioduk ama böyle öfke nefret kusuodum elimdede Cide’n değildi ve bu böyle devam eti oda artık benim gibi oldu artık o istemiodu beni ve böyle böyle ben peşinden koştum ha bi kaç ay sonra ki kavgalarimzda illaki onunda ufak tefek veya büyük hataları oldu büyük hatada dedigm gitip bir kızla bulusym gibi bisey değil ama bir kaç kere yanıma geldiğinde bakışları rahatsız etti hata ilk olduğunda ağladı ben öyle birimym zart surt herneyse bu rahatsız olduğum mevzudan önce ha kendime o böyle olunca çeki düzen verdim biraz huylarım devam etmiş olabilir hata etti diyim sonuçta benimde ona böyle yapmam ne olursa olsun sinir problemimde olsa doğru değildi ben kendime çeki düşen vermeye sinirlerime birazda olsa kontrol etmeye başladım ha hala olabiliodu huylarım devam edebiliodu habire kavgarmz ayrılığımız oluyordu gerek benim yüzümden ama bir süre ama ondan dolayımda ayriligmz oluyordu gereksiz şeyden , kirildigimda beni önemsememeye başladı hani artık ben olsamda olur olmasamda olur kafasında gibi davraniodu ki zaten beni kaybetme korkusunda yoktu ve tekrar ayrıldık tartışıp o zaman bende artık ondan yana umudum kalmadı çünkü bende kendimi bi süre hal ve hareketlerinden dolayı sevgisi sanki değişmiş gibi hissediodm dedigm gibi neye kırılırsam kırılan önem vermiyordu biz ayrıldık kavga etik buna ikinci kes yazdım ama yalvardım falan istemedi beni iste yok iş yerinde böyle yapion ailemin. Yanında kavga cikarion ama iş yerinde en sonki çıkardığım kavga o gün ayridigmiz gün kavgada değil beni kırdığın halde gönlümü almadn falan filan bunu söyledim önceki kavgamızı açtı sen ailemin yanindada kavga cikarion huzur birakmion falan filan beni istemedgni söyleyince bende ha bi kaç gün sonra yazan iki kişiye cevap verdim beni istemedigni duyunca artık çünkü bu cümleyi bana zaten her ayrildigmda sebebi ne okursa olsun ona yalvardigmda diyordu ama ben genelde yalvaariyirum neyse konuştuk ama tabi normal sohbet hiç birsekilde buluşmada olmadı sonra şaşırdım umudum yoktu artık ondan yana , neyse baktım bana yazdı şaşırdım yazınca kendimi kötü hissetim ve ona anlatım çünkü bende kendimce haklı goruodm tamam her kavgamızda iş yerinde olsun arkadslariyla olsun ailesiyle olsun en ufak sevmediğim bisey oldumu sorun çıkarıyordum., ama gereksiz yere aramızı oda bozdu ben yine koştum istemedgni söyledi yalvardım
kiriliodm onemsemiodu ben o ne yaparsa yapsın hiç ona dayanamıyordum onun gibi davranamiyordim böyle olması birazda böyle bi hataya sürükledi sürükledi dedigm işte bu hataya düştüm sonra bana yazdı ben şaşırdım bende anlattım ona anlattım niye böyle bisey yaptigmi falan ağladı kabuk edemedi sonra bizim iliskmz bi sure sonra düzeldi ama ben her ayrildigmzda kavgamarmzda bu yaptigm hatayı düşünerek onun peşinden koştum sonuçta bende böyle bisey yaptım o beni affetti diyip gerek haklı olsun gerek haksız olsun bu iki ay belki daha fazla devam etti ben gerek onun ha çoğu benim yüzümden olabilr ama istediğim iliskimizi düzeltmesini bekledim ondan dolayida sevmediğim şeyler hoşuma gitmeyen şeyler ufak tefek şeyler gereksiz kavgalarimiz oluyordu sadece hep benlik diyemem ben aylarca hep peşinden koştum her kavgamızda her ayriligmzda en son ayriligimz sebebi öncelikle kendisi farklı şehirde yaşıyor ve bekar evinde ben alismisim tek yanlız yasamasina 1ay bir buçuk ay öncesinden 1ay sonra yanıma erkek arkadaşım gelicek dedi bende tamam ama ben kız mis istemiyorum dedim çünkü bana ters bisey bu tarz bisey oda yok öyle kızlara işi olmaz öyle biri falan değil dedi neyse tamam dedim tekrar açtım bu konuyu ara sıra ve ama ben yinede konuşmasını istedim bence bunu istemem çok normal çünkü düşündükçe e tamam bu arkadsna güvene bilir belki dediği gibi kızlarla alakası yoktur ama sonuçta gay değil illaki belki eve getirmek istediği takılmalik kız olabilr benim bunları düşünmem de doğru bence çünkü hoşuma gitmez neyse bu arkadasi geldi geldiği günden beri ben gergindim çünkü konuşsa nolur istediğim şey normal ne kadar ben güveniyorum ben herseyi düşünerek hareket ediyorum diyordu öyle biri olsa eve almam diyordu ama bende kendim kafamda ölçüp tartinca e sonuçta hiç konusunu bile geçirmemiş ki güvense nolcak getiredebilr sonra işte açtığımda geçen gün konusunu çok sinirliydi getirir sanane hem ben sana ben yokken getirir getirirse dedim dedi işte bende diyormki bak getirirmis sen bunu konuşmadıktan sonra sen geldiğinde o getirildiği kiz olabilr evde yinede ne olursa olsun işine sağlama almasını istedim böyle yok ya yapmaz etmez demekle olmazki sonuçta konuşulmamış veya o çocuk ben eve söyle böyle kız getirmem veya sen yokken getiririm gibi bi mevzuda geçmemiş neyse arkadsi geldi geleli ilk gün dışarı çıktılar tabi ben zaten bu mevzuyu konuşmadığı için gerginm dışarı çıktı sorun etim e sen arkadaşın dışarı çıktığında her gün sendeki onla çıkıcan falan vs vs neyse o günkü gerginlikten sonra ikinci gün çıktı tekrar arkadsiyla ben aradım açmadı o açmayınca zaten gerginm sinir oldum açtı e arkadslarinla oturmuyonmu dedim oturuom dedi e ses gelmio dedim şimdi kalktım dedi e ben sana sorduğumda oturuom demistin dedim ne ara kalktım vs falan neyse ben normalde dışarı çıktığında fotoğraf atılan her gittin yere cidden demem istememde ara sıra istemismdr bana belki Şu an hatırlamıyorum hani suphelendigm için o sıra istemismdr herneyse yani neyse konuya dönuym bana fotoğraf at dedim attı bana kahvediyz dedi ama ora kahve gibi bir yere benzemio kahve bira çay bahçesi ama erkeklerin geldiği bir yer falan dedi bana tuhaf geldi normalde bana çeker atardı direk ama o yapmadı öyle o gün gerginligmz oldu neyse sonra ertesi gün yine çıktılar maç izlemeye gitcekms çalıştı kişilerle gitti neyse e ben zaten mevzuyu konuşmadığı için gerginm yine sorun çıkardım Buse diye bir kız var aynı yerde çalıştığı oda varms dedim yanında oturmuo dimi yok dedi neyse sonra kalkacaklardı Buse gittimi dedim evine gitti dedi bu beni yukseltti çünkü nerden bilion evine gittini kesin bir şekilde evine gitti diyince yükseldim eve geç hadi artık dedim ve arkadslainin yanında dışarda olduğu halde kendimi tutamadım öyle böyle biz ayrıldık ama ben sadece beni anlatmasını isterdim şu canımı sıkan mevzu yüzünden e konuştuk falan üç gündür bana arkadaslarimn yanında huzur vermedin dedi bende gergindim çünkü canımı sıkan mevzudan dolayı dedikçe ertesi günkü şeyden de bir an şüphe ettim tuhaf geldi normalde atardın o gün ataman falan filan neyse işte gerginligmn sebebi üç gündür arkadaşınla konuşmaman falan dedim o da çok gereksiz bisey dedi arkadsmn bilmem neyi şakamı dert oldu dedi böyle demesi yanlış çünkü benim niye dert olduğu da belli sonra ben artık her ne olursa olsun ayrildigmda akına yalvarmaktan peşinden koşmaktan yorulmustm acı çekiyorum çünkü en azından annesine söylersem sonuçta annesine kadar ayrilmdigzi söyledim ben bu düşünceyle aşka peşinden koşmam tutarım kendimi diye düşündüm ve annesine yazdım biz akınla anlaşamıyoruz olmuyor ayrıldık kendinde iyi bakın yazdım annesinde üzüldüm çok Sagol yazmış bunumda akın öğrendi tabi yani demek istedim onu çok seviyorum ve iki gündür çok acı çekiyorum kendimi suçladığım için kendimi suçlu buluyorum keşke yapmasaydım söyle böyle falan. Bir sürü düşünce kafamda en asından annesine bağrı demeseydim çünkü annesine dediysem bu zaman kadar o hiç demedi dese onun için bitmetr benim dememle artık o beni istesede sırf annesine dedim diye yazmaz napicagmi bilmiyorum kotuyum cidden bu acıyı çekmek isteniyorum kendimi suçladikca daha kötü hissediyorum keşke sussaydım diyorum 😞
Sen içinden gelenini yapmışsın ve haklısında, pişman olmanın bir lüzumu yok, zaten bekar evindeyse güven biraz zor olur
Evet bu yönden kendime hak veriyorum aslında sonuçta luzumsuz bir kavga olsa yine tamam dicem ama değil konuşmasını isterdim konuşmadan yok öyle değil böyle biri değil olmaz bilmiyorum yinede önceki mevzularlada kendimi suçluyorum ne bilim
Bir kere kesinlikle kimseyi gözünde büyütmemeliyizi öğrendim
Güzel düşünce yapısı