Flörtüm biraz keko gibi, sizce sorun yaşar mıyım? Anlaşabilir miyiz?

Farklı bir uygulamadan tanıştık (flört uyg. değil). Sohbet muhabbet derken samimiyet oldu. Öğrendiğim kadarıyla lise terk. Böyle şeylere takılmıyorum tabi ama kendini yetiştirmiş olması, görgülü olması önemli benim için. Ben üni mezunuyum çalışmıyorum. O çalışıyor bayağı da usta işinde.

Sizce sorun yaşar mıyız üzmek de üzülmek de istemiyorum

Flörtüm biraz keko gibi, sizce sorun yaşar mıyım? Anlaşabilir miyiz?
Cevapla