Sevgilim bana kırıldı, 1 aydır soğuk. Uzakta olduğundan çözüm de bulamadık, yan yana gelince düzelir mi?

Arkadaşlar öncelikle kız arkadaşım haklı Instagramım onda açıktı liseden bi kızın tanıdığı vefat etmişti bende duruma atınca başın sağolsun yazdım teşekkür etti ve ben bu mesajı sildim ama amacım olmadan nedensizce kız arkadaşımında rahatsız olmuş bana 1 hafta soğuk yaptı ben neden diye sordum bişey yok dedi 2. Hafta söyledi bunu bende rahatsız olacağını bilsem silmezdim. bi amacım yoktu dedim bunu 2 defa yaptın dedi başkasını da aynı şekilde silmişim benim canım yüzünden kız yanlış anladı ve benden soğudu senden bişey saklasam verdiğim hesaptan yapmam özür dilerm istemeden kırdım dedim ama bişey ifade etmiyor diyor 1 ay olacak neredeyse uzak olduğumuz için çözemedik de bikaç gün sonra yanıma gelecek yan yana gelince çözeriz diye düşünüyordum ama bana öyle gelmiyor diyor seni çok seviyorum diyor ama bu ikimize de zarar veriyor gibi şeyler söylüyor ortak arkadaşlarımız uzaktasınız diye böyle büyüdü diyorlar. onun Arkadaşları yan yana gelince sarılınca düzelir diyor ama emin değilim çok seviyorum özledim ama buz gibi bana karşı sebepsizce kendi güzel ilişkimi bozdum denebilir ama kesinlikle bir şey saklamadım sizce ne olur yan yana gelince barışırmı bu duruma benzerini bidaha yaşadık yan yana gelince çözüldü yaklaşık 1 hafta sürmüştü
Güncellemeler
+1 yıl
1 gün sonra geliyor
Sevgilim bana kırıldı, 1 aydır soğuk. Uzakta olduğundan çözüm de bulamadık, yan yana gelince düzelir mi?
Cevapla