Arkadaşlar öncelikle kız arkadaşım haklı Instagramım onda açıktı liseden bi kızın tanıdığı vefat etmişti bende duruma atınca başın sağolsun yazdım teşekkür etti ve ben bu mesajı sildim ama amacım olmadan nedensizce kız arkadaşımında rahatsız olmuş bana 1 hafta soğuk yaptı ben neden diye sordum bişey yok dedi 2. Hafta söyledi bunu bende rahatsız olacağını bilsem silmezdim. bi amacım yoktu dedim bunu 2 defa yaptın dedi başkasını da aynı şekilde silmişim benim canım yüzünden kız yanlış anladı ve benden soğudu senden bişey saklasam verdiğim hesaptan yapmam özür dilerm istemeden kırdım dedim ama bişey ifade etmiyor diyor 1 ay olacak neredeyse uzak olduğumuz için çözemedik de bikaç gün sonra yanıma gelecek yan yana gelince çözeriz diye düşünüyordum ama bana öyle gelmiyor diyor seni çok seviyorum diyor ama bu ikimize de zarar veriyor gibi şeyler söylüyor ortak arkadaşlarımız uzaktasınız diye böyle büyüdü diyorlar. onun Arkadaşları yan yana gelince sarılınca düzelir diyor ama emin değilim çok seviyorum özledim ama buz gibi bana karşı sebepsizce kendi güzel ilişkimi bozdum denebilir ama kesinlikle bir şey saklamadım sizce ne olur yan yana gelince barışırmı bu duruma benzerini bidaha yaşadık yan yana gelince çözüldü yaklaşık 1 hafta sürmüştü
Güncellemeler
+1 yıl
1 gün sonra geliyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yan yanayken daha iyi olur. Ona dersin ki "bak istemeden icine kurt dusurdugum icin cok uzgunum. Geri alma sansim yok ama boyle yok yere bu iliski heba olsun da istemiyorum. Senin icini nasil rahat ettirebilirim vana onu sen soyle. Seni seviyorum, ne dersen onu yapicam.
Bu arada, mesaj attigin kiza durumu anlatip kusura bakmazsa ve silmediyse senin mesajin ekran fotosunu alip atar mi diyesorabilirsin. Ama bu sakin sevgiline sormadan yapma, onay verirse onun yaninda yap ki aklina baska supheler takilmasin
İnşallah düzelir teşekkür ederim
Abi neden böyle bir şey yaptın ki kız yapsa siz daha beterini yaparsınız 0 empati o üzülmesin diye diyon ama batırmış hatta sıvamışsın. Umarım barışmazsın.
İçimde kötü bi niyet yoktu seviyorum diyor bende onu seviyorum niye böyle bişey diyorsun ki ne gerek var yani
Aynısını kız yapsın göreyim seni ki inşallah yapar
Kıza eski konuştuğu yazdı ben bunu sorun etmedim ortada bişey yokken boktan insanı sildim diye böyle yapmamalı
O sildi mi mesajları sana onu sorayım
Evet
Sen gördün ve silmiştir. Ama sen o görmeden silmişsin. Fark var
Ben karşılaştırma yapmıyorum yazdığım şeyi söyledim kendinisine bende diyorum ki madem rahatsız oldun bi sorsaydın ya da trpki gösterseydin kendi kendine küsmen neden? Böyle çözüm bulunmaz
Senden bekledi senin demeni bekledi kız
Tamam da ben bunu art niyetli yapmadığım için bi hata görmedim aklıma dahi gelmedi nerden bilebilirim o kadar sordum neyin var diye söylemeliydi
Herşeyi kızdan bekliyorsun bir hata yapmışsın onu bile şu an kabul etmiyorsun ediyorum diyorsun ama etmiyorsun. Düşün
Allahım yarabbim kabul etmesem burada olur muyum ya
Kabul ettiğime nasıl inandırayım yani çabam ortada 1 aydır ben tek yazıyorum yazmasam yazmıyor
Ne kadar anlayışsız insansın keşke sende benim durumuma düşsen de anlayanın olmasa ne diyim
Abi ben diyorum senin beynin basmıyor. Kız senden beklemiş diyorum söylemeni beklemiş unutmanı ya da aklına gelmemesi kız bunu düşünmez. Senin o dakika ona demen lazımdı ve o gördükten sonra mesajı silme lazımdı hatta ona diyecektin siliyorum mesajı rahatsız olmaman için felan diye
Tamam işte yapmadım hataydı özür diledim üstüne düştüm 1 ay soğuk yaptı konuşmadı bile bende diyorum ki hatamın farkındayım özür de diledim daha elimden ne gelir ki yapacağım bişey kalmadı bu kadar uzatılmamalı konu aldatmışım gibi davranıyor
Buluşunca kız gene tabur yapacak senin yapacağın tek şey kendini savun demiyorum sadece durumu izah et ve kısa kes sonra kıza ilgi göster
Durumu kaç defa izah ettim uzun uzun ama nafile ilgiyi zaten hiç kesmedim gelince buluşmak ister mi o bile garanti değil ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama ondan çaba görmüyorum yapamıyorum diyor sadece
Açıklam yapma sal o zaman
Çabamı görüyor ama onun için bşey ifade etmiyor ayrılmak isteyen ayrılırdı diyorum ama bilmiyorum gelince daha da soğuk yapıp ayrılmak isteyecek muhtemelen bu kadar uzun sürdükten sonra tekrardan bi kız döner mi sevdiğini dile getirip özlediğin belirttiği halde bu durumdayız
Bugün görmek için yanına gittim görünce sarılabilir miyim dedim sarıldım 1. de pek tepki vermedi öyle durdu sonra bidaha sarıldım oda sarıldı öptüm gözlerini kaçırıyor gözüme bak dedim biraz böyle boş bakıştık susarak el ele biraz yürüdük konuşma oldukça az oldu ben sordum cevap verdi gibi ayrılmak isteyen birisi bunlara izin verir mi normal değildi ama özlemiş çok belli
Düzelmez