İlk adımı erkkler atmalı kızlar değil NET kız atınca erkek ya istemiyor ya da sonra bırakıyor?

Yani bir tuhaf oluyor kızlar... Siz siz olun erkklrre açılmayin... Onlara bırakın.

İlk adımı erkkler atmalı kızlar değil NET kız atınca erkek ya istemiyor ya da sonra bırakıyor?
Cevapla