Sevgilimden ayrıldım. Ona aldığım arabayı geri vermiyor. Şikayet etmeli miyim?

Aslında aldığım şeyi geri istemek adetim değil ama arabayı aldıktan sonra işi bitmiş gibi davranmaya başladı ve ayrıldık. Araba yaklaşık 3 milyon civarında. Ayrılığa araba sebep olduğu için almak istiyorum. Ruhsatı benim üzerime ama arabayı saklıyor. Avukatımla arabaya ulaşamadık maalesef. Dava açarsan arabayı parçalayıp satarım diyor. Dava açmalı mıyım? Siz olsanız ne yapardınız?

Sevgilimden ayrıldım. Ona aldığım arabayı geri vermiyor. Şikayet etmeli miyim?
Cevapla