Bir erkek sürekli kapan diye niye ısrar eder ki?

Ya anlamıyorum makyaj yapma saçını oynma saçını toplama yüzüne krem sürme dudağıma vazelin sürmeme bile kızıyor. Biri bana bişi desin kapanmadığım için benden utanıyormuş rahatsızmış huzursuzmuş. O mu haklı. Bu benim Allahla aram da olan bişi değil mi
Bir erkek sürekli kapan diye niye ısrar eder ki?
Cevapla