Flört etmeğe çalıştığım erkek beni zorbaladı?

Aslında konu şu ki, artık bir daha onunla konuşmam. Ama dedikleri bana çok koydu.1 gün boyunca mesaj yazmamışdı ve ben de "eğer rahatsız etdiysem, yazmayayım" dedim. O da "eğer biri sana yazmıyorsa yazmamalısın, kendine değer ver, yoksa yine depresyona girersin" dedi. Bu laftan sonra kendimi çok sorguladım, acaba çok mu rahatsızediciyim diye...

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben 1 ay boyunca onun dediğini yapdım ve yazmadım. Şimdi kendisi yazıyor🤣Bu sefer de umrunda olmayan ve hayatın tadına bakan taraf benim😂
Flört etmeğe çalıştığım erkek beni zorbaladı?
Cevapla