Neden bir erkekle ilgilenmeyi bıraktığım zaman peşimden koşuyor?

Ya biriyle flört ediyordum ama çocuk pek yazmıyordu sormuyordu benden ondan hoşlanıyordum baya o yüzden sürekli yazan bendim ama yazıncada çok samimi konuşurduk , neyse sonra benden bundan baya soğumaya başladım çok ilgili olmadığı için hiç yazmıyorum şimdi de işler tersine döndü o ilgileniyor sürekli yazmak için bahane bulup yazıyor, birden sildin beni noluyor falan diyor hep, ya bu ilgiyi ilk başta verseydi şu an güzel bir ilişkimiz vardı, anlamıyorum bu erkekler niye böyle aynı durumu daha öncede yaşadım
Neden bir erkekle ilgilenmeyi bıraktığım zaman peşimden koşuyor?
Cevapla