Kızılcık şerbetine dönüşüyor hayatım ne yapmalıyım?

Arkadaşlar yeni kızılcık şerbeti izlemeye başladım ve baktım ki aynı benim hayatım sevgilim fatih gibi sevimsiz değil ama bazı huyları benziyo kıskançlığı, ailesi. Ben kendimi modern olarak adlandırmıyım ama alkol sigara kullanan istediğini giyen kısaca özgürlüğüne düşkün bir kadınım ve ailemde o şekilde. O ise muhafazakar ailenin çocuğu Ümreye gidip gelmiş alkol, sigara kullanmaz benim yaptığım bir çok şeyi yanlış buluyor. Benim bir sürü erkek arkadaşlarım vardı birer birer hepsinden uzaklaştırdı ve sürekli kavga ediyoruz aramızda ciddi farklılıklar var bana doğru gelen ona yanlış ya da tam tersi. Ama beni çok seviyor tek güzel yani, her zaman koruyup kolluyor. Maddi manevi her zaman yanımda üzülmeme asla izin vermiyor ama tabiki kavgalarıyla kendi üzüyo. Yani demem oki yol yakınken bitirmeli miyim yoksa aşk her şeyin üstesinden gelir mi? Sadece sonum doğa gibi çocukla ortada kalmıyım diyorum lütfen kendi fikirlerinizi söyler misin kendinizi benim yerime koyarak
Kızılcık şerbetine dönüşüyor hayatım ne yapmalıyım?
Cevapla