Uzak mesafe iliskisiydi ama aşık oldum ona
Tekrar yazarsam ne düşünür hakkımda bilemiyorum
Ve eğer bu ilişkiye dönüşürse sonrasında ne olur onu da bilemiyorum boşluktayım :(
Uzak mesafe iliskisiydi ama aşık oldum ona
Tekrar yazarsam ne düşünür hakkımda bilemiyorum
Ve eğer bu ilişkiye dönüşürse sonrasında ne olur onu da bilemiyorum boşluktayım :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ya yeni birini bulacaksin ya eskiye yazacaksin. Eski umudu senden kesmisse hic yazma daha uzulursun
Nerden anlayabilirim acaba beni hala isteyip istemedigini
Seven isteyen mesaj atar. Yaziyor mu sana
Yazmıyor biz ayrıldık iste
Eski sevgiliye yazmanin sonucu hep husran oluyor. Tabii seni bilemem. Ama en iyi yalniz kal ya da baskasina yonel
O çok maskülen erkekti başkası onun gibi çok zor bulurum
Daha önce de böyle oldu konuşmadık sonra ben yazdım ona
Ve yine boyle oldu ve sen yazacaksin 😂
Dogru mudur
Aynen
Napsam
Uzak mesafe iliskisi yeterince zor ve yorucudur. Ki defalarcada denemissin zorlamanin bir manasi yok bence
:(
İlk sevgilin miydi
Sevgili olamadık aslında ama ilk denebilir
İyi biriydi
İlk yakinlastigin kisi icin bu depresyon. Bide uzaktan iliski daha yipratici oluyor. Aşktan ziyade bagimlilik yoksunlugu cekiyorsun. Dusunmemeye calis. Boylesi daha hayirli diye telkinde bulun kendine kendinide yipratma
4 ay oldu ilk başta unuttum ama tekrar başladı bu bende
Benim 2 sene önceki kiz aklima geliyor. Sanirim tek care yeni birisini kafaya takmak
Üzücü erkek için kolaydır ama
Erkekler daha fazla baglaniyor yoksunluk cekiyor
Hayır erkek gidip kendi işine odaklanır isterse seks yaşar rahattir
İsterse seks mi yasar
Ahlaksizsa yapar tabi dini normlari yoksa yapar. Bunu kadinda yapar ki yapanda var.
Peki inancli kisi ne yapar
Kadın yaparsa değeri düşer bunu bilmiyormuş gibi konuşma lutfen
seks yapmaya da bilir tabi işine odaklanır hedeflerine odaklanır erkek olmaya calisir
Haklisin gunumuzde bakirelik sadece kadinlara ozel durumda. Lakin erkek icinde gecerli bu durum
Erkek için geçerli değil bakır olmak ama sen bilirsin. Tabi
Bakirelik kelime anlamini bana tanimlar misin?
Cinsek İlişki yasamayan kisiye bakire bakir denir. Bu durum kadinlarda anlasilir. Erkeklerde anlasilmaz. Ama erkeklerde anlasilmiyor diye bu sadece kadinlara ait bir olgu gibi dusunulmez. Erkekde kendisini evlilige kdr saklamalidir inancliysa
Saygı duyuyorum düşüncene birsey diyemem
Beraber çıkalım boşluktan olamaz mı?
Nasil
İsmim kıvanç bul beni dertleşelim biraz
Kafa dagit
4 ay oldu ama
Dene
Neyi
Kafa dagitmayi
Ha anladım denedim biraz ama hala hatırlıyorum sadece depresyonda değilim hüzün var sadece
Taktik veririm