Boşluktan nasıl cikarim? onu düşünüyorum pismanlik yaşıyorum?

Uzak mesafe iliskisiydi ama aşık oldum ona

Tekrar yazarsam ne düşünür hakkımda bilemiyorum

Ve eğer bu ilişkiye dönüşürse sonrasında ne olur onu da bilemiyorum boşluktayım :(

Boşluktan nasıl cikarim? onu düşünüyorum pismanlik yaşıyorum?
Cevapla