
Fiziki özellikler
Kişilik karakter
Hayat görüşü
Aile yapısı
Biri eksik kalırsa kesinlikle olmaz, hepsi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Karakter özelliklerimiz aynı olmasa bile benzer olmalı. yani ikimiz de duygusal olmalıyız. ve olgun olmasını isterdim yaş olarak benden büyük olması daha iyi olur çünkü yaşıtım kızlar bana çok çocukça geliyor.. onu geçtim büyükler bile bazen ergence davranışları olabiliyor.. bu yüzde de bana ayak uydurmasını isterdim. dürüst açık sözlü ve yerine göre ciddi olmasını da isterdim.
Tabii ki öncelikle insanın fiziki görünümü önce gelir yani insanlar şimdi hayır ben fiziki görünüme önem vermem benim için bir insanı sevmek onun için karakterini sevmek falan diyor ama bu bana kesinlikle inandırıcı gelmiyor, insanlar önce hayatındaki insanın güzel ya da yakışıklı olmasını sever yani fiziki ve dış görünüm önemlidir daha sonrasında da karakterini ve düşüncelerini önem verir, benim için de bir insanın karakteri düşünceleri vicdanı hayata bakış açısı özellikle aile yapısı kültür yapısı çok önemlidir yani birebir olmasa da bazı konularda hatta çoğu konularda uyuşmak ve buluşmak gerekir.
hayat tarzı.. sadece ve sadece kulvar uyumlu olsun gerisi hikayedir... eğer kulvar uyumlulugunuz varsa neşe ve huzur içinde bir ömür yaşarsınız. ve en önemlisi çocuklarınızda o huzurla büyür. ve daha da önemlisi upuzun yaşarsınız.. mâl yakışıklılık kariyer inanın hepsi çöp... sadece Kulvar...
Kim ne derse desin sadece eşinizle evlenmiyorsunuz. Çevrenizdeki her olumlu ve olumsuz olaylar er ya da geç mutlaka sizi etkiliyor. Hepsi dedim bu yüzden.
Cevap
16Cevap
Aşkımdan ölmediğin sürece evlilik benim için söz konusu değil, olamaz.
Evlilik düşünmem için aşık felan olmam lazım gözüm kör olması lazım :D
Kişilik karakter ve bir de hobi olarak spor yapması 😊
Hepsi şıkkı ama eksik kalmış. O şıklara bir tane daha eklemek lâzim da neyse 😂
Anladım ne olduğunu etiket değişirdi o zaman 😀
Bazen zıt kutuplar uyumu yakalar. 😃
Mesele zaten öyle sevebilmekte.
Yekpare senkronize olmak mümkün değil.
Evlilik düşünmüyorum. Düşündük noldu dan diye gitti. Düşünseydik Doktorlardaki Ela gibi olcaktik belki Allah kurtardı.
Evliliğe genel olarak karşıyım. Tanrı, benden sipariş alıp yaratsa, yine de evlenmem.😂
Bana aşık olduğuna inanmam gerek. Kendini bana adasın.
@Siyahkadife o kadar diyorsun :)
Birinin karakteri ahlakı iyi olursa herşeyi iyi olur
Karakterimiz benzese yeterli. Dünya görüşlerimizin farklı olmasında bir sakınca yok.
Maddi manevi olabildiğince denk biri olursa kalbime aklıma sinerse ancak öyle… 😅
Hayat görüşü, mizah seviyemiz, aynı kültür.
Aileye yapısına nasıl bakıyorsa ona göre
Karakter ve bakış açısı.
Anlayış, karakter ve sahip olabilecek biri ise.
Bence hepsi etkili.
Hayat görüşü, karakter ve aile yapısı
Kişilik diyorum
Hepsi önemli ama en çok karakteri önemli
tek biriyle olmaz ama en azından ilk üçü olmalı
Bence şıkların hepsi olmalı 😬
hepsi olsa, ama olmaz.
Karakter
Hayat görüşü
Karakter
Kişilik karakter en önemlisi tabiki
Kafa
Aile yapısı
Fiziki özellikler
Hayat görüşü
Hayat görüşü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?