Erkekler bir sıcak, bir soğuk kadından hoşlanır mı? yoksa hep ilgimi göstermeliyim?

Bir erkeği kendine bağlamak için her gün konuşmak mı iyi yoksa ara verip bir sıcak bir soğuk olmak mı? Mesela dün aşk dolu bir konuşma yaptık bu gün yazdı bende bir kalp attım sonra hiç yazmadım. Normal mi?
Erkekler bir sıcak, bir soğuk kadından hoşlanır mı? yoksa hep ilgimi göstermeliyim?
Cevapla