En baştan söyleyeyim kimseyi yargılamak gibi bir amacım yok, sadece bu düşünceyi merak ediyorum. Herkesin kendi kişisel hayatı kimse karışamaz. Dedikten sonra soruya yonelebilirsiniz.
Bazen denk geliyorum da savunanlari görüyorum.
Yani flört sevgili döneminde "Belli süre" geçtikten sonra yapılması normal gibi , gözlemler aldım da sırf o yüzden soruyorum. Siz de o yaratan fark nedir?
Sorumda merak ettiğim uzun süre sevgililik değil
Yapma kafasında olup, sadece belli bir süre bekleyen ona da hak etme evresi diye kendi kendime anlamlandirdim.
Bazen denk geliyorum da savunanlari görüyorum.
Yani flört sevgili döneminde "Belli süre" geçtikten sonra yapılması normal gibi , gözlemler aldım da sırf o yüzden soruyorum. Siz de o yaratan fark nedir?
Sorumda merak ettiğim uzun süre sevgililik değil
Yapma kafasında olup, sadece belli bir süre bekleyen ona da hak etme evresi diye kendi kendime anlamlandirdim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer