Sevgi bağımlısıyım derken 5 kişiyle aynı anda konuştuğumu fark ettim. Birini gerçekten seviyorum diğerlerini nasıl bırakacağım?

arkadaslar psikologun dedigine gore ben sevilmeyi idealize edip tanrilastirmisim fakat bunun farkinda degildim ve kabullenmemistim herkese kendimi sevdirmek zorunda gibi hissediyordum bir iki derken sakasina flortlesmeler ciddiye bindikce hevesim gidiyordu birinden asiri hoslandim ve onunla konusurken aslinda 4 kisiyle daha konustugum kafama dank etti... hepsini pat pat diye birakamam hepsi bi zamanlar arkadaslarimdi YARDIM EDIN NAPICAM

Sevgi bağımlısıyım derken 5 kişiyle aynı anda konuştuğumu fark ettim. Birini gerçekten seviyorum diğerlerini nasıl bırakacağım?
Cevapla