23 yasinda bir kizin 19 yasinda bi erkekle olmasi?

Tanistik ama ilk yasini bilmiyordum ögrendigimde baya soguk dqptim vs ve aslinda arkadasca bulustuk ama sankibsuan flörtlesiyoruz
Kendimi kötü hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bukadar kötü bsy yaptigimik Farkinda degildim her yerden engellicem simdi
23 yasinda bir kizin 19 yasinda bi erkekle olmasi?
Cevapla