5 senelik ilişkim beni aldattığı için bitti. O mutlu ben ayrılık acısı çekiyorum, adalet mi bu?

5 yıllık ilişkim beni aldatılarak 1 ay önce bitti. Şu an beni aldattığı kişiyle mutlu ben ise ayrılık acısı çekiyorum. Adalet mi bu?

5 senelik ilişkim beni aldattığı için bitti. O mutlu ben ayrılık acısı çekiyorum, adalet mi bu?
Cevapla