• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Aldatan erkek hep mi aldatır yoksa tövbe edip bu yoldan dönen olur mu?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
04
Yapay Zekaya Sor

Dindar olmayan biriyle evlenip pişman olan var mı?

Aldatan erkek hep mi aldatır yoksa tövbe edip bu yoldan dönen olur mu?
Cevapla
Aldatma Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • PATRON79
    PATRON79 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 98%
    +1 yıl

    zina edip edip sonra Allah kitap konuşuyorsunuz. bence onu bu işlere karıştırmadan ne pok yiyorsanız yemeye devam edin. köpek g ö tü tövbe tutmaz diye boşa dememişler o yüzden bu hayalleri bırakmalısın. Yapan bir daha yapar hele aşağıda yazdıklarını yapmış bir adamın seni sevmesi imkansız. Sen güzel bir salata olmuşsun boşluktayken yemiş geçmiş. şimdi sen yeni birilerini ara yat şeviş zevkini al o zaman unutursun hele onunkinden daha çok zevk verecek birine denk gelirsen unutman sadece 1 saat alır...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tövbe estağfurllah bu nasıl konuşma. Zina yapmadım, öyle bir şey yaşamadık. Çocuk uzak bir şehirde çalışıyordu zaten öyle sürekli konuşup görüşmüyorduk. Kendide gayet iyi biliyordu böyle bir şey yapmayacağımı.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • aaloo06
    aaloo06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 99%
    +1 yıl

    Dindarlık ile alakası yok, dindar olarak bildiğimiz ve hovardalıkda sınır tanımayan tanıdıklarda var, dinini pek yaşamayan ailesine son derece bağlı tanıdıklarımız da, bunu sen çözeceksin çevreye bakışı gün içinde neler yaptığından biraz olsun sana fikir verecektir

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. Ama ayrılık konuşması yapmadık o yüzden kim kimi bıraktı anlamıyorum?

      Yorumla
    • aaloo06
      aaloo06
      +1 yıl

      Yani şimdiden seninle beraberken bunu yapıyorsa ileride de devam etmesi muhtemel, o yüzden cevap vermemekle iyi yapmışsın iyi bir ders alması lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cevap vermedim ama 1 hafta sonra iş yerine hediyeler götürmek ve ayrılmak için gittim, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. Ama ayrılık konuşması yapmadık o yüzden kim kimi bıraktı anlamıyorum?

      Yorumla
    • aaloo06
      aaloo06
      +1 yıl

      boş ver senin yazmanı bekliyor ki bu ona güven verecek ve tekrarlayacak

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Ey müslüman :D yapmadan önce tövbe edilmesi gereken bir şey olduğunu bilmiyor muydu? Dindarlık dilde değildir kimin ne kadar dindar olduğunu bilemezsin. Alakasız ama bazı hacı hocalar geliyor aklıma djdj aldatma gibi şeyleri dine bağlamayın o insanların ahlaki değerleri bozuk. Aldatan erkeğin de, kadının da ahlak kavramı yoktur.

    0
    0 Yorumla
  • SilverBlooming u
    SilverBlooming Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Aldatan adam asla değişmez ne yaparsan yap. O yüzden birdaha şans vermemek lazım aldatan birine. Ben asla aldatan bir adamın sonradan değişeceğine falan asla inanmıyorum. Bir insan yedisinde ne ise yetmişinde de odur asla değişmez diye düşünüyorum ben. Ben asla şans vermem daha önce aldatan bir insana çünkü yine aldatır.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maalesef bende senin gibi düşünüyorum.
      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. 1,5 ay geçti. Ayrılık konuşması yapmadık sence kim kimi bıraktı?

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

9

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    hep aldatır evet

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maalesef bende senin gibi düşünüyorum.
      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. 1,5 ay geçti. Ayrılık konuşması yapmadık sence kim kimi bıraktı?

  • Interstellar_
    Interstellar_ Takip Et
    Bilge Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Aldatan yine aldatir. Yalan soyleyen yine yalan soyler. Ofke sorunu olan her firsatta siddet uygular. Alkol, oyun, kumar, uyusturucu gibi bagimliligi olan birakamaz. Saygisizlik yapan yine her firsatta tekrar eder.

    Boyle adamlari yola getiremezsiniz. Olmuslarla devam edin yolunuza. Herkesin bir hayati var.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. 1,5 ay geçti. Ayrılık konuşması yapmadık sence kim kimi bıraktı?

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ve herkes öyle diyor kötü huyu olan öyle devam ediyor değişmiyor

  • iluminação
    iluminação Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani, ilişkiden tatmin olunması kadar kişinin psikolojik durumu, kişilik özellikleri ve karakteristiği de aldatma davranışı üzerinde oldukça belirleyici etkenler. Kısacası, yapılan araştırmalar ve genel kanı 'Bir kez aldatan hep aldatır. Tabi ki bu kanıya bakıp da hep öyle olacağını düşünmekte yanlış bir davranıştır.

    0
    0 Yorumla
  • ErDeMtheLazy
    ErDeMtheLazy Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Birinin sıkıntılarını bilip görüp te "düzelir, düzelmiştir" moduyla evlenmek kadar büyük bir hata daha yapılabilir mi bilmiyorum 😊 evlilik zaten bilinmezken ön mesajları göre göre evlenmek tavsiye edilesi değil

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın :/
      Bir akşam aradım ulaşamadım sonra bir kız beni aradı imam nikahlı sevgilisiyim dedi. 1 yıldır ilişkimiz vardı, sevgilisi varken beni hayatına almış. Beni bir daha arama dedi ertesi gün erkenden mesaj attı aradı özür diledi, cevap vermedim ve 1 hafta sonra iş yerine gittim hediyeleri götürmek ve ayrılmak için. Seni seviyorum niye böyle yaptın dedim. Sonra beni yumuşattı, kafam karışık zaman ver dedi. Şu gün görüşelim dedi tamam dedim ama ben bir daha yazmadım o da yazmadı, 1,5 ay oldu. Bu insan bu yolun yolcusu sanki ve Kim kimi terketti?

      Yorumla
    • ErDeMtheLazy
      ErDeMtheLazy
      +1 yıl

      Muhattaplığın devam etmesi hata, kimin kimi terkettiği önemsiz, böylesi insanları anında bitirin. "imam nikahlı sevgili" 😊 Allahı kandırıyorlar tövbe haşa. Düşünmeyin silin atın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet 😅 zaten onu tamamen unutmak için elimden geleni yapıyorum ve Allah’tan yardım istiyorum. Ama yinede merak ediyorum ayrılık konuşuması yapmadığımız için, kim kim bırakmış oluyor?

      Yorumla
    • ErDeMtheLazy
      ErDeMtheLazy
      +1 yıl

      İçin rahat etsin Sen onu 😊 gereksiz detay bu arada o yüzden için rahat etsin diyorum.

      Yorumla
  • Sikkematik
    Sikkematik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Aldatır ve bunun dindarlıkla hiçbir ilgisi yok, bu kişinin karakteriyle alakalı bir şeydir.

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maalesef bende senin gibi düşünüyorum.
      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. 1,5 ay geçti. Ayrılık konuşması yapmadık sence kim kimi bıraktı?

      Yorumla
    • Sikkematik
      Sikkematik
      +1 yıl

      Yani o seni bırakmış oluyor mantıken. Her zaman dedim, yine diyorum: "Size değer vermeyen insanları hayatınızdan çıkarın." Bunu yaptıktan sonra da asla ama asla pişmanlık duymayın. O senin gibi temiz ve iyi kalpli birini kaybettiği için düşünsün. Ben, aynı anda üç sevgilimi de üçüyle aldatmış biri olarak çok pişmanım; çünkü; hepsi o kadar güzel ve temiz kızlardı ki... 😒 Ama gerçeklerin, elbet bir gün ortaya çıkmak gibi bir huyu vardır. Biri anladı, ben de diğerleriyle olan ilişkimizin devam etmesi için onu bıraktım ama diğerleriyle olan ilişkimiz de çok uzun sürmedi; çünkü; benim istediğim sadece cinsellikti... Sen değer vermezsen değer de görmezsin bunu anladım. O yüzden; o sana değer vermiyorsa senin de ona değer vermemen kadar doğal bir durum yok.

      Yorumla
    • Sikkematik
      Sikkematik
      +1 yıl

      Yani o seni bırakmış oluyor mantıken. Her zaman dedim, yine diyorum: "Size değer vermeyen insanları hayatınızdan çıkarın." Bunu yaptıktan sonra da asla ama asla pişmanlık duymayın. O, senin gibi temiz ve iyi kalpli birini kaybettiği için düşünsün. Ben, aynı anda üç sevgilimi de üçüyle aldatmış biri olarak çok pişmanım; çünkü; hepsi o kadar güzel ve… [+]

      Yorumla
    • Sikkematik
      Sikkematik
      +1 yıl

      İlk metinde, küçük bir yazım yanlışı yaptığım için aynı metni tekrar yazdım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne zaman pişman oldun?
      O gün saçmaladım çünkü duygularım çok karışıktı. Baştan çok sinirlendim sonrada dediğim gibi beni yumuşattı ve ben seni seviyorum niye böyle yaptın dedim o da zaman ver dedi. Tabi o günden sonra bir daha asla yazmadım ama o da yazmadı o yüzden merak ettim.

      Yorumla
    • Sikkematik
      Sikkematik
      +1 yıl

      Ne zaman mı pişman oldum? Yalnız, insanların ve kız arkadaşlarımın gözünde: "çıkarcı, şerefsiz" olarak kaldığım zaman. Bu lekeyi silmek kolay olmadı ve olmayacakta.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ve çok dikkatli olmak gerekiyor çünkü bir insanın canını yakarsan be üzersen maalesef er ya da geç Allah o kişinin ahını alıyor ve mutlu olamıyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ve niye o beni bırakmış oluyor? Ben ona bir daha hiç yazmadım

      Yorumla
    • Sikkematik
      Sikkematik
      +1 yıl

      Hanımefendi, sizi çok iyi anlıyorum ama bunu bir gurur meselesi yapmaya gerek yok. Ayrıldıysanız olay bitmiştir, kimin kimi bıraktığının bir önemi yok. ✨Mutluluklar dilerim.✨

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkekler için aldatma kadinlardaki gibi değil.

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl yani?
      Maalesef bende senin gibi düşünüyorum.
      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. 1,5 ay geçti. Ayrılık konuşması yapmadık sence kim kimi bıraktı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aldatarak o seni bırakmış 👍
      Neyi benim gibi düşünüyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayrıca her fırsatta aldatmaya devam edecek.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani aldatmanın erkeklerde ve kadınlarda farklı olduğu. Ama o aldatmadan sonra özür diledi benimle konuşmak istedi ve ben cevap vermedim. 1 hafta sonra iş yerine ayrılmak için gittim dediğim gibi orada beni yumuşattı ve şu gün görüşelim dedi bende tamam dedim ama bir daha ne o yazdı be ben.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cinsellik yoksa aranızda hiç uğraşma yol ver gitsin 👍 eğer cinsellik olmasına rağmen aldatıyorsa sağlam bir şekilde ağzına zıc öyle bırak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır cinsellik yaşanmadı, sadece sarılma tarzı şeyler oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kaç yaşında? Ne iş yapıyor?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      31 sağlıkçı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ehli keyf biriyse sürekli aldatır.

      Yorumla
  • tırttırtıl
    tırttırtıl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    tavuk gotu tövbe tutmaz

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maalesef bende senin gibi düşünüyorum.
      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. 1,5 ay geçti. Ayrılık konuşması yapmadık sence kim kimi bıraktı?

      Yorumla
    • tırttırtıl
      tırttırtıl
      +1 yıl

      bunun bir önemi yok ki, sen kabul etmediğin bir davranış olduğunu belirtmiş ve bitirmişsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ama o gün saçmaladım çünkü duygularım çok karışıktı. Baştan çok sinirlendim sonrada dediğim gibi beni yumuşattı ve ben seni seviyorum niye böyle yaptın dedim o da zaman ver dedi. Tabi o günden sonra bir daha asla yazmadım ama o da yazmadı o yüzden merak ettim.

      Yorumla
  • Yas35olcak
    Yas35olcak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 80%
    +1 yıl

    Aldatan hep aldatıyor bu kişilik bozukluğu.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. 1,5 ay geçti. Ayrılık konuşması yapmadık sence kim kimi bıraktı?

      Yorumla
    • Yas35olcak
      Yas35olcak
      +1 yıl

      E cunku sadece seni cepte tutuyor hala başkalarıyla gorusuyor... maalesef araya 3. girince bir daha eskisi gibi olunmuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niye cepte tutuyor bu kadar olaydan sonra? Başkalarıyla mutlu olsun

      Yorumla
    • Yas35olcak
      Yas35olcak
      +1 yıl

      E sen onun egosunu tatmin ediyorsun

      Yorumla
  • Yenna
    Yenna Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Aldatan değişmez düzelmez.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maalesef bende senin gibi düşünüyorum.
      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. 1,5 ay geçti. Ayrılık konuşması yapmadık sence kim kimi bıraktı?

      Yorumla
    • Yenna
      Yenna
      +1 yıl

      Eğer adamı affetmiş olsan ona yazardın o da affedildiğine inansa sana yazardı. İlişkiyi kimin bitirdiğinin zerre kadar önemi yok. Bitmiş mi? Evet, bitmiş. O zaman bundan sonra düşünmen gereken şey kimin bittiği değil bu noktaya nasıl geldiğiniz. Sonra da önüne bakmalısın. Bu adamı düşünmeye bile değmez kendine azıcık değer ver. Sana yazarsa cevap dahi verme seni hak etmiyor ki. Sevgili iken sadık olamayan bir adam ileride zaten hiç olamazdı geçsinler bu işleri

      Yorumla
  • zirkonn
    zirkonn Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı.

    alışmış kudurmuştan beterdir

    0
    0 Yorumla
  • Royoto
    Royoto Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Damarında varsa hep yapar

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın
      Bir akşam aradım ulaşamadım sonra bir kız beni aradı imam nikahlı sevgilisiyim dedi. 1 yıldır ilişkimiz vardı, sevgilisi varken beni hayatına almış. Beni bir daha arama dedi ertesi gün erkenden mesaj attı aradı özür diledi, cevap vermedim ve 1 hafta sonra iş yerine gittim hediyeleri götürmek ve ayrılmak için. Seni seviyorum niye böyle yaptın dedim. Sonra beni yumuşattı, kafam karışık zaman ver dedi. Şu gün görüşelim dedi tamam dedim ama ben bir daha yazmadım o da yazmadı, 1,5 ay oldu. Bu insan bu yolun yolcusu sanki ve Kim kimi terketti?

      Yorumla
    • Royoto
      Royoto
      +1 yıl

      Diğeriyle beraber şu an demeki görüşmiyelim diyede o kız söylettirmiş sana tavsiyem o zihniyette biri ile asla görüşme seni kandırmasına da izin verme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. Ama ayrılık konuşması yapmadık o yüzden kim kimi bıraktı anlamıyorum?

      Yorumla
    • Royoto
      Royoto
      +1 yıl

      Seni aldattığı için kendini kullanılmış gibi falan hissedebilirsin ama asıl düşük olan kendi bunların hepsini unut onuda hayatından çıkar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet zaten bunun için elimden geleni yapıyorum onu unutmak istiyorum ve inşallah yakın zamanda bu olacak. Ama sence kim kimi bırakmış oluyor?

      Yorumla
    • Royoto
      Royoto
      +1 yıl

      Sen onu bırakmış oluyorsun tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam ama beni rahatlatmak için söylemiyorsun değil mi bunu? 😄 çünkü o günden sonra o da hiç yazmadı

      Yorumla
    • Royoto
      Royoto
      +1 yıl

      Rahatlatmak için değil tabiki işyerine gidip terk etmişsin onu

      Yorumla
  • dogu48atac
    dogu48atac Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    çok iyi bir örnek var elimde devam ediyor altamya

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vazgeçmiyorlar değil mi?
      Haklısın
      Bir akşam aradım ulaşamadım sonra bir kız beni aradı imam nikahlı sevgilisiyim dedi. 1 yıldır ilişkimiz vardı, sevgilisi varken beni hayatına almış. Beni bir daha arama dedi ertesi gün erkenden mesaj attı aradı özür diledi, cevap vermedim ve 1 hafta sonra iş yerine gittim hediyeleri götürmek ve ayrılmak için. Seni seviyorum niye böyle yaptın dedim. Sonra beni yumuşattı, kafam karışık zaman ver dedi. Şu gün görüşelim dedi tamam dedim ama ben bir daha yazmadım o da yazmadı, 1,5 ay oldu. Bu insan bu yolun yolcusu sanki ve Kim kimi terketti?

      Yorumla
  • REALFORMEN
    REALFORMEN Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aldatir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldattığını öğrendim ertesi gün beni baya bir aradı mesaj attı geri dönüş yapmadım. 1 hafta sonra iş yerine hediyeler için gittim dediğim gibi, çok sinirliydim duygularım çok karışıktı. Ama o beni yumuşattı, bir daha beni affetmezsin diye düşünüyordum dedi sonra zaman ver falan dedi. Bende dedim hem suçlusun hem güçlü, ben seni terk etmiyorum sen beni terkediyorsun dedi. Neyse konuştuk, tekrar şu gün görüşelim dedi. Ve ondan sonra ikimizde yazmadık. Ben eve gittikten sonra bu durumu kabullenemedim o yüzden yazmadım. 1,5 ay geçti. Ayrılık konuşması yapmadık sence kim kimi bıraktı?

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aldatan erkek hep mi aldatır yoksa tövbe edip bu yoldan dönen olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aldatan erkek affedilmeli mi? yine aldatır mı? 6 cevap verildi
Aldatıp Affedince yine aldatan erkek? 12 cevap verildi
Aldatan koca pişman olunca aldatmaya devam eder mi? 22 cevap verildi
Seven ve aldatan erkek vicdanen dayanamayip terk eder mi? 23 cevap verildi
Aldatan erkek affedilirse yine aldatır mı? 27 cevap verildi
Aldatan erkek affedilirse tekrar aldatır mı? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨