“Hiçbir şekilde” tahammülü yoksa sıkıntı. Benimki de başta öyleydi %10 dan %30 lara falan çıkarabildim ama beni çok yoruyor. Gerçekten bir şeye kırıldığımda özellikle… Güzelim çok sevmiyor ve çok aşık değilsen hiç yorma kendini derim. Çünkü eğer yaşın doğruysa yorulma zamanlarını çoktan geçtik. Benim de son kurşunumda olursa olsun olmazsa olmasın kafasındayım çünkü onunla olmazsam kimseyle olmayacağım artık aşırı yorgunum ve kararlıyım bu konuda
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
“Hiçbir şekilde” tahammülü yoksa sıkıntı. Benimki de başta öyleydi %10 dan %30 lara falan çıkarabildim ama beni çok yoruyor. Gerçekten bir şeye kırıldığımda özellikle… Güzelim çok sevmiyor ve çok aşık değilsen hiç yorma kendini derim. Çünkü eğer yaşın doğruysa yorulma zamanlarını çoktan geçtik. Benim de son kurşunumda olursa olsun olmazsa olmasın kafasındayım çünkü onunla olmazsam kimseyle olmayacağım artık aşırı yorgunum ve kararlıyım bu konuda
Yani bunun da bir sınırı var eğer geçersen o sınırı artık sıkıntı başlar. Ama yok hic tahammülü yoksa o kişi başlı başına sıkıntı.
Çeksin ya.. arada nazlanmak, trip atmak lazim.. anlamıyorsa, çekmiyorsa yürümez zaten
Bezmiş durumda veya umusamaz biridir. Sevmiyor da olabilir
Olgun ve karakterli olduğu anlamına gelir. Ergen kız çocuklarına tahammülü yoktur.
Alakası yok bazı insanlar kaldiramaya bilir yani sonuçta ayrıca çekince de daha çok üstümüze geliyonuz. Doğru ya doğru şimdi
Katlanamıyor çünkü senden kolaylari var
Sevmiyordur.
Oldu adamın ağzına s. ç sonra naz trip 😂
Alakası yok bende naz trip çekmem
Dozunda olan naz tribi çekmeli
Nasıl biktirdiysan
Abartıyorsundur
Evet
E yani