Kendimden biraz büyük bir erkekten hoşlanıyorum açılmalı mıyım?

Yan blokta oturuyorlar bir sabah işe giderken bir de işten dönünce görüyorum aşırı yakışıklı 320isi var siyah aşırı hoşuma gidiyor arabası da kendisi de bi 10 yaş falan büyük ama evli bu yüzden üzülüyorum hem hoşlanıyorum gidip konuşmalı mıyım ya ben de biliyorum evli olmayan çok erkek var ama ondan hoşlanıyorum başkası dikkatimi çekmiyor onu istiyorum 1 yıldan fazla oldu açılsam red yer miyim
Kendimden biraz büyük bir erkekten hoşlanıyorum açılmalı mıyım?
Cevapla