Tek dostu, tek arkadaşı ve tek konuştuğu siz olsaydınız ne yapardınız? Terk eder miydiniz?

Tek dostu, tek arkadaşı ve tek konuştuğu siz olsaydınız ne yapardınız? Terk eder miydiniz?

Hayır soğutmaz benim hoşuma bile gider zaten. birbirimizin tek ve en iyi anlaştığı kişi olmak. ama tabi ki de aşırı yalnız olması da beni üzerdi en azından kız arkadaşı ya da çevresi olsun isterdim sadece benden başkası yoksa da sorun etmem onun her şeyi ben olurdum zaten evleneceğiz derim.
Sevmem bu tip kadınları mutlaka çevresinden dostu olmalı bir kadının sırdaşı yoldaşı olmayan kadınlar her zaman belirsizlik uyandırır bende tek konuştuğu olmak güzel gibi görünse de tuhaf gelebilir insana ben tercih etmezdim.
ah keşke olsa ah keşke olsa öyle
tek sırdaşı dertdaşı kankası arkadaşı gezme arkadaşı alışveriş arkadaşı film arkadaşı ve kadını bunların hepsi olsam keşke
Sıkılmaz mısın
asla sıkılmam bilakis hoşuma gider tek başıma yetmek isterdim her anlamda her konuda şekil ve durumda
Genelde kızları korkutur bu. Bana bağlanmasın falan diye düşünürler. Sen farklı düşünüyorsun güzel
bana bağlanmasın mı diye düşünücem 😀 düğümlense dibimden ayrılmasa gık etmem
bak ben normalde normal insanların sıkılmadığı şeylerden bile sıkılırım aşırı tahammülsüz ve çabuk darlanan bir insanım
ama kimi sevdiysem onlardan sıkıldığımı hiç bilmem , sıkılıyorsam sevmiyorumdur
Haklısın. Ben de mantıksız buluyorum ama yorumları görüyorsun askjdfkl
burada neler görmüyor ki bu gözler
Gözleri dinlendir biraz asdklfjf
Cevap
4Cevap
Bunun için terk etmem sevdiğim kişiyi daha sosyal olmasını elbette isterim ama tercih etmiyorsa da saygı duyarım
Hayır soğutmaz tam tersi olması gereken budur, herkesle haşir neşir olması soğutur beni...
Hayır bunun için soğumam…
Az insan çok huzurun değerini bilen biri olabilir… ama yalnızlığının asıl sebebini iyi değerlendirmek lazım yine de…
Terk etmek ya da ayrılmak o kadar kolay bir şey olmamalı ama sen kolaylıkla terk etmek lafını edebiliyorsan, demek ki aklını kurcalıyor iyice
Hayır, gerçekmiş gibi mutluluktan uçtum şu an.
Soğumam ki böylesi daha iyi. Tam tersi, başkalarıyla konuşursa o zaman soğurum
Hayır ısıtır. Daha da yakın hissederim. İnsanlar korkunç güvenilmezler çünkü.
Hep beraber olmak sıkıcı olur ya, biraz arkadaşı olsun onlarla zaman geçirsin.
Ne alaka ya benim hayatimda 1 2 kisi var senede 1 kere anca görüşüyorum sevgilim benden daha aktif ama sıkılmıyoruz 2 senedirde görüşürüz hergun konuşuruz telden bulusma olarak haftada 1 bazen 2 olur insanlari sacma sapan seylerle yargılamayın ya
Hayır tabikiii de aksine çok güzel olurdu bence 🥰
Benden başka hayatında bi amacının olmaması evet sıkıcı ama bunun için terk etmezdim bence
Hayır tabikide daha çok bağlanırim
Neden terk edeyim.. ama sosyal olsun isterim
insanlar sıkılgan sanmıyorum
Hayır neden olsun ki...
Aksine daha mutlu eder insanı.
Asla keşke öyle olsa sadece ben
evet benim dısımda bi hayatı yoksa olmaz
hayır soğutmaz
Yo daha cok baglanirkm
Yoo niye olsun 😃
Yok niye ayırlayım
Sorun olmazdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?