Birinden ayrılmadan kendime başka sevgili arıyorum, doğru mu bu yaptığım?

Sorun şu ki... şu an ki sevgilim gerçekten süper ötesi, endamı yeter, yatakta iyi, seviyor, her saniye gece gündüz ilgileniyor. Ama iyi bir adamın kötüsüde bir o kadar kötüdür. Ya uzun anlatmayacam bana bilerek kötü bir şey yapmadı ama duygularımı ağır yaralıyor. Sonra özür diliyor ama hayal kırıklığı ve acı hala orada. Ben de yeni birini bulmak onu unutmak istiyorum. Bir iki insanla da oturduk konuştuk ama konuşurken bile onu düşündüm ve onun gibi birini asla bulamayacağımı düşünüp ağladım. Başka birini bulmak istememin mantıklı nedenleri var ama anlatamıyorum. Kısaca acı çekiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Adamın kötüsü kötü demiştim. Ben buna sayıp sövdüm rahatladım. Oh. Yedek tutmuyorum arkadaşlar, beni üzen ve streslendiren bir ilişkiye dönüşmüştü. O hep bana iyi ama kötü olduğunda daha çok hissediyorsun çünkü hep iyi olan biri bir anda değişiyor ve neyse. Onun ne kadar özel olduğunu test etmek istedim. Birini bulup onunla da aynı hissedip hissetmeyeceğimi öğrenmek istedim. Neyse şu an geçti. Meğer küfüre ihtiyacım varmış.
Birinden ayrılmadan kendime başka sevgili arıyorum, doğru mu bu yaptığım?
Cevapla