Arkadaşlar buna kadınlar mı alıştırdı yoksa erkeğin karakterinden dolayı mı?

Yani bu zamana kadar 10 kişiyle konuştuysam 7 sı bize gelsene bizde kalalım dedi , bu kalma olayı nedir beni adam tanımıyor etmiyor ama evimde kal diyor sizce erkek yüz bulduğu için farklı kadınlar buna yol yaptığı için mi böyle teklifle de bulunuyor yoksa karakterinden dolayı mı

Arkadaşlar buna kadınlar mı alıştırdı yoksa erkeğin karakterinden dolayı mı?
Cevapla