Ne hissedersiniz bu kizim size ilgisi vardi ve cok cabaladi ama fazla kırıldığı icin artik size tek kelime dahi ne yaziyor ve karsilik veriyor duvar olsa size kisacasi sessizlik deli eder mi sizi
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Konuşmayı istemiyordur ve zorlamam, kimse Hint kumaşı değil
Ama dune kadar sizin icjn caba gosteren kisi birden sizden dolayi artik sessiz kaliyor
Dünya bile hızlı değişmiypr mu neden şaşırdın :) duygular geçicidir , insanlar değişir
Degismiyor aslinda sadece mecbur birakiliyor karsindaki insanin odunluğundan dolayo
Gerçekten benden kaynaklı hata varsa ugrasırım bir yere kadar ama fazla naz aşk usandırır
Fazla nazda yapmadi aslinda hatta cok geldi size ve kizim hayatinda ilki olmanizi bile istedi kiza karsi begeniniz ilginiz var ama olmuyor nedense kiz ciddi iliski insani siz daha farkli dusunuyorsunuz kizda yoruluyor artik karsisindaki insanin olunduğundan ve yok sayilmaktan birden gidiyor yani icinden gelmiyor artik yazmak derdini soylemek
O zaman sen yanlış kişiyi seçmşssşn yapçak bişi yok daha ciddi düşünen insanlarla tanıs
Bu kişi benimle o anlmada bir sey dusunse bulusmal istemez mi sizce 1 sene konusuyoruz eline firsay geçmişti onu degerlendirirdi yani o anlamda dusunse karsilil vermezmiydi sizce ya da neden brni yok sayiyor ama iletisimide kesmiyor yoruyir kiriyor
1 sene çok zaten o biraz gündelik ilişki bakıyo seks gibi ciddi dusunmuyo
İşte oyle dusunse neden benimle 1 sene konussun ki
Oyle bakiyor evet ama banadami oyle bakiyor bilmiyorum çünkü oyle olmadigimida biliyor
Bekler ki seninle yatcagınu bilse 10 sene bile konuşur sonuçta sen onu reddetmedin daha
Peki eline o firsat gecince neden istemez
İster niye istemicek sen ilişkiye girelim de bak nasıl istiyo nasıl senle sevgili oluyo
Cok bekler
Kendimi onun zevki icim bedenimi pazarlamami
Onunda umrunda değil zaten
Onun umrunda olmaz Şu an ama vakti gelince pisman olacagi kesin. Zaman 5 dakikada birini bulma devri olmuş kendini kullandirmayan ve esime saklayan sadik olan cok az kisi var beden cok bulabilir 5 dakikalik zevkte cok kiside yasayabilir ama oyle insan bulabilirsen bulsun bakalim
Pis erkekler pis kadinlara temiz kadinlar temiz erkwklere layik
Ama her erkek öyle değil ki işte bak mesela beni sevsin bir ömür ilişkiye bile girmem anladınmı her insan bir değildir kişisel tercih meselesi
Tabikide oyle yani herkes tek cizgide gitmek zorunda degil ama o zaman boyle dusunen kizlara neden salca olurlar kendi gibi birilerini bulsun o zaman
Onlar için kız olması yeterli bir sebeb gerisi önemli değil sende akıllı ol sana değer verenle ol madem
Peki bir sey sorabilir miyim? Yani diyelim ki bir erkek bir kizi begeniyor ve arzuluyor. Kizin da ona ilgisi var oda o kisiyi arzuluyor ama hayatinda kimse olmamis amaciniz kizla yatmak olsa 1 yil konusur musunuz? Ya da konusuyorsunuz buluşmaz misiniz bulusmada yok sizden kaynakli kizla iletisimide kesmiyorsunuz kizi onemsemiyor gibi davraniyorsunuz ya da onemsemiyorsunuz o zaman neden konusursunuz bu kadar uzun ya da yakinlik kurma amaci varsa bulusmaz mi
Hayır şöyle düşün senle hemen yatmaya kalksa tepki vercen guvenınu kazanıyor ki bir sene boyunca sonra seninle birlikte olcak yani sanki sevgiliymisde seni çok seviyor gibi ondan birlikte olcak sana dıcek ki oyle amacım olsa bir sene beklermiyim? Kapiş
Oyle olsa neden karsindaki kisiyo gozden cikaracal tavirlar sergiler
Blöf atıyor çünkü seninşe olmak için öyle olsa hiç konusmaz
Peki ben ne yaparsam peşimden ayrılmaz
Hala onla olmayı düşünmen sorun zaten ama yerinde olsam vazgeçirim
Olamyi dusunmek degilde vazgectim zaten sadece pişman olsun istiyorum
Buda onu önemsediği gösteriyor
Evet hala onemseme var
Ama ona belli etmem
İnsan biraz dik durmalı bence böyle değil
Acaba haksizlikmi ediyorum diye dusunuyorum zaman zaman ama anlatinca olmuyor boyle yapınca olmuyor keske biraz net olsa bana
Sanırım bir rahatlama hissi gelirdi bu saçma durumdan kurtulduğum için
Sacma durumu olusturan karsi taraf degil ama yani o kadar caba gostermesine ragmen kop+k yerine koyulduğundan artik oda bırakıyor sizi yani yazsanizda arasanizda düz duvar
şimardı derdim ben başkalarına takılırdım :)
Kiz o kadar caba gostermesine ragmen kop+k yerine koyulduğundan artik oda bırakıyor sizi yani yazsanizda arasanizda düz duvar burada kiz kaybetmiyor aslinda kazanan oluyor
iyi etmişsin boş ver. Bence böyle birinden uzak durman daha hayırlı
Oylesi iyiymiş bencede ama yok sayilmak ve degersiz hissettirilmek canimi cok yaktı hayatimda kimsede olmamıştı hatta o dogru zamanda ilkim olsun istemistim bakimsizda degilim. pesimde bir cok kisi varken ben tek esli olma dusuncesindeydim bu yasima kadar 26 yasindayim kendimi korudum herseyden herkesten ilk defa hazir hissetmistim iliskiye kendimi ama yordu degersiz hissettidi yok saydi ve artik icimden yazmak konusmak gelmiyor hevesimi kırdı
iyi etmişsin, böyle devam et bence
Bir şey hissetmem. Başkasına yazarım.
Bir daha da ona mesaj atmam.
cok seviniriz önümüze bakariz hemen
İstenmeyeni zOrlamamalı
Diger kiza yzarlar
Buyur özelden anlatayım