Erkeğine karşı şefkat duymak, aslında onun senden şefkat talep etmesi sağlıklı mı sizce?

hep derler ya, şefkat bazlı ilişki çocuksudur, yetişkinler için bu pek de sağlıklı ve doğru bir ilişki değildir diye.. o şefkat talep ettiğinde ben de gösterdiğimde bazen bu annecilik moduna girişte gibi hissediyorum ve bu ilişki için çok tehlikeli ve iki tarafı da ihtiyaç olan doyumdan başka bir yere çekebilir diye çekiniyorum. bazen böyle de olur mu demeli onu döndürmeli mi o şefkati vermeli mi çok da vermemeli mi dengesi nasıldır bu konuda tecrübeli tavsiyeniz var mıdır?

-ahaha konuyu bebek bakımı olarak seçti uygulama... bu bir cevap mı :((

Erkeğine karşı şefkat duymak, aslında onun senden şefkat talep etmesi sağlıklı mı sizce?
Cevapla